تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
10

مهندس علیزاده معاون فرماندار انار در نماز جمعه گزارشی از اقدامات انجام‌شده ارائه کرد

  • کد خبر : 16185
  • 04 شهریور 1397 - 7:51
مهندس علیزاده معاون فرماندار انار در نماز جمعه گزارشی از اقدامات انجام‌شده ارائه کرد

مهندس علیزاده معاون فرماندار انار: سرجمع پروژه های قابل افتتاح شهرستان انار در هفته دولت و در حوزه های عمران شهری و روستایی ، ورزشی ، کشاورزی ، منابع طبیعی ، راهداری ، بهداشت و درمان و کمیته امداد بالغ ۱۰ میلیارد و ۵۷۹ میلیون تومان میباشد.

مهندس علیزاده معاون فرماندار در نماز جمعه دوم شهریور به مناسبت اولین روز هفته دولت به بیان گزارشی از عملکرد فعالیت‌های انجام شده پرداخت.

مهندس علیزاده معاون فرماندار عنوان داشت :
سرجمع پروژه های قابل افتتاح شهرستان انار در هفته دولت و در حوزه های عمران شهری و روستایی ، ورزشی ، کشاورزی ، منابع طبیعی ، راهداری ، بهداشت و درمان و کمیته امداد بالغ ۱۰ میلیارد و ۵۷۹ میلیون تومان میباشد.
معاون فرماندار همچنین در گزارش عملکرد یکساله دولت گفت:
ظرف یکسال گذشته تا کنون توسط دولت محترم :
در حوزه عمران شهری و روستایی بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان (۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل آلایندگی شرکت مس سرچشمه ، بالغ بر ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل ارزش افزوده و مابقی از محل اعتبارات تملک دارایی و قیر رایگان) که از این مبلغ ۶ میلیارد و ۷۸۸ میلیون تومان به شهرداری های انار و امین شهر و ۴ میلیارد و ۶۵۸ میلیون تومان به دهیاری های سطح شهرستان اختصاص یافته است.
در حوزه بهداشت و درمان ۲ میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومان در بخش احداث ساختمان های شبکه بهداشت و در مان هزینه صورت گرفته است.
وی تکمیل کرد طی سال ۹۶ تعداد مراجعین صورت گرفته به بیمارستان انار ۱۴۰۷۶۷ نفر ، به آزمایشگاه ۲۳۱۶۱ نفر ، رادیولوژی ۵۷۰۶ نفر ، جراحی اتاق عمل ۲۱۲۱ نفر ، اورژانس ۱۰۲۰۰۰ نفر ، زایشگاه ۱۲۰۱ نفر و کلینیک تخصصی امین ۳۱۵۴۸ نفر بوده است که خدمات دریافت نموده اند.
در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری بالغ بر ۴۱۰ میلیون تومان هزینه گردیده است.
در حوزه آب و فاضلاب شهری ۸۰۰ میلیون تومان ، آب و فاضلاب روستایی ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ، راهداری و حمل و نقل جاده ای ۱ میلیاردو ۶۴۶ میلیون تومان ، در حوزه توزیع برق ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان ، میراث فرهنگی (عمارت قل هواللهی ، مرمت یخدان ، مدرسه سعدی ) بالغ بر ۲۶۰ میلیون تومان ، مخابرات ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان هزینه گردیده است.
وی ادامه داد در حوزه آبیاری ۱۳ چاه غیرمجاز پرشده است و ۱۳۶ مورد تقلیل آبدهی صورت گرفته است که بالغ بر ۵٫۲ میلیون متر مکعب در آب کشاورزی صرفه جویی صورت گرفته است.
مهندس علیزاده میزان اعتبار هزینه شده در حوزه نوسازی مدارس را بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان ، در حوزه اشتغال پایدار روستایی بالغ بر ۳میلیارد تومان اعطای تسهیلات عنوان کرد و افزود در بخش کمیته امداد علاوه بر ارائه خدمات رایج ، ۲۹ مورد نیروگاه خورشیدی و ۶۵ مورد تسهیلات کشاورزی ، دامپروری و قالیبافی ارائه شده است.
اعطای ۵ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان بلاعوض در بخش آبیاری زیر سطحی ، آبیاری تحت فشار ، احداث کانال و قنوات ، اعطای ۴ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان تسهیلات لوله گذاری ، اصلاح نژاد دام ، مکانیزاسیون و احداث استخر ذخیره آب در حوزه کشاورزی، احداث ۴ زمین چمن مصنوعی در سطح شهرستان با همکاری شرکت صنایع ملی مس با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و ۱۰۰میلیون تومان جهت ساخت سرویس و سکوهای سالن آزادگان در حوزه ورزش و جوانان ، اعطای تسهیلات اشتغالزایی توسط بهزیستی با اعتباری بالغ بر ۷۵۵ میلیون تومان در حوزه اشتغال ، اعطای تسهیلات نوسازی و تعمیر مسکن بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در حوزه مسکن شهری و روستایی ، توزیع ۶ تن مرغ و پیگیری توزیع ۳ تن دیگر طی روزهای آتی با قیمت ۶۷۵۰ تومان، توزیع ۳٫۵ تن گوشت گوسفند با قیمت ۳۵۰۰۰ تومان در راستای تنظیم بازار، بازدید از انبارهای سطح شهرستان در راستای مبارزه با احتکار و اختفای کالا از دیگر گزارشاتی بود که ایشان در بین نمازگزاران نماز جمعه انار مطرح نمود.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=16185
  • دیدگاه‌ها برای مهندس علیزاده معاون فرماندار انار در نماز جمعه گزارشی از اقدامات انجام‌شده ارائه کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.