14

مهندس انارکی محمدی انفجار تروریستی حله را محکوم کرد

  • کد خبر : 5018
  • 06 آذر 1395 - 7:45
مهندس انارکی محمدی انفجار تروریستی حله را محکوم کرد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی انفجار تروریستی در عراق که منجر به شهادت جمعی از زائران اربعین شد را محکوم کرد.

منهدس انارکی محمدی اظهارداشت:ایران کشوری که لطمه های زیادی از تروریست خورده است.
از دستگاه دیپلماسی و روابط خارجه می خواهم پیگیر این حق مردم ایران در برابر تروریست ها باشند و نتیجه عملکرد و پاسخ نهادهای مربوط در سازمان ملل را به مردم شریف و شهید پرور برسانند، تا کمی از غم و ماتم و خشم آنها کاسته شود.

چه تلخ و تاسف انگیز است از دست دادن هموطنان عزیزمان در حادثه ای که همیشه از کشور بزرگ ما قربانی گرفته است، شاید بتوانیم به صراحت اعلام کنیم که تمام نقاط ایران و تمام مردم این کشور از تروریسم و تروریست ها ضربه خورده اند و عزادار از دست رفتن عزیزانشان شده ند.
غم شهادت زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام بسیار سنگین است و اشک را بر چشمان هر انسان بشر دوستی می نشاند و گویا این آدم های بی دین که با نام دین جنایت کرده از خوی حیوانی خود است که در جهان کسب شهرت می کنند . چرا که هیچ دینی قتل همنوعان را ترویج نمی دهد.
کاش کشورهایی که دم از بشردوستی می زنند و هر جا که منافعشان می طلبد، به نام دفاع از حقوق بشر به کشتار بشریت می زنند دلیل دفاع خود را از این تروریست های نا مسلمان شرح می دادند و عربستان سعودی نوع دین خود را حداقل به مردم خودش توضیح می داد که کجای اسلام محمد(ص) رسول الله این رفتار داعشیان تحت حمایت عربستان را به پیروانش توصیه کرده است؟!
من به عنوان یک عضو از مجلس نمایندگان مردم ایران از دستگاه دیپلماسی و روابط خارجه می خواهم پیگیر این حق مردم ایران در برابر تروریست های بی دین که ساخته و پرداخته و حمایت شده کشور های ظالم و ستمگر هستند و کسی نیست که این حمایت ها را به چشم نبیند، باشند و نتیجه عملکرد و پاسخ نهادهای مربوط در سازمان ملل را به مردم شریف و شهید پرور و همیشه زخم خورده از ظلم حامیان ظاهری بشریت و در باطن ضد حقوق بشر ، برسانند، تا کمی از غم و ماتم و خشم آنها کاسته شود.
مردم شریف ایران اسلامی با عنایت به توصیه های انسانی و اخلاق مدارانه بزرگان دین اسلام، پیامبر و امامان معصوم علیه السلام همیشه اعتقاد دارند که ظلم پایدار نمی ماند و پروردگار عالم را بهترین عدالت گستر جهان می دانند و در انتظار مهدی موعود(عج) برای حکومت عدل الهی بر هر مصیبتی صبر می نمایند.
خداوند صبری عظیم به همه مردم ایران و داغ دیدگان این حادثه تلخ عطا بفرمایدو من هم تسلیت ویژه خدمت این مردم بزرگوار دارم. اجرشان با پروردگار.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=5018
  • دیدگاه‌ها برای مهندس انارکی محمدی انفجار تروریستی حله را محکوم کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.