تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
10

مهندس انارکی محمدی:مدیران شهرستان انار از ظرفیت های نماینده در راستای حل مشکلات شهرستان استفاده کنند

  • کد خبر : 6007
  • 12 دی 1395 - 16:24
مهندس انارکی محمدی:مدیران شهرستان انار از ظرفیت های نماینده در راستای حل مشکلات شهرستان استفاده کنند

مهندس انارکی محمدی نماینده محترم مردم شهرستان انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای شهر انار، از مدیران شهرستان انارخواستار استفاده از ظرفیت های نماینده در راستای حل مشکلات شهرستان شدند.

به گزارش انار آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری انار ، پیرو هماهنگی و دعوت بعمل آمده توسط شورای اسلامی شهر انار، در روز پنجشنبه  مورخ ۹۵/۱۰/۹جلسه هم اندیشی با حضور نماینده محترم مردم شهرستان انار و رفسنجان  در مجلس شورای اسلامی در محل دفتر شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

در این جلسه  ضمن گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و عرض خیرمقدم و تشکر از حضور نماینده محترم ، گزارش کوتاهی از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر ارائه شد.

خادمی رئیس شورای اسلامی شهر انار ضمن تشکر از اقدامات و تلاشهای مهندس انارکی محمدی به رفع برخی از مشکلات و نیازمندی های شهر که نیاز به حمایتهای مسئولین سطوح بالاتر و نیز استفاده از اعتبارات استانی و کشوری دارد اشاره نمود که از آن جمله میتوان به رفع مشکلات در خصوص واگذاری اراضی و همچنین احداث بلوار حاشیه ای شهر جهت تردد وسایل نقلیه به سمت نوق اشاره نمود.

رحیمی شهردارانار نیز ضمن تشکر از کمکها و مساعدتهای نماینده محترم و ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد شهرداری ، پیشنهاداتی را در راستای حل برخی از امور شهر از جمله تامین قیر مورد نیاز جهت آسفالت معابر شهری و برخی از نیازمندیها جهت تسریع در خدمات رسانی به مردم شدند.

در ادامه نیز در خصوص حفر چاه آب کشاورزی در محدوده شمش که در حوزه استحفاظی استان یزد می باشد اما در حوزه آبریز شهرستان انار قرار گرفته است بحث و گفتگو شد و تصمیماتی جهت جلوگیری از حفر چاه اتخاذ گردید.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر هرکدام مواردی را در خصوص مشکلات شهرستان مطرح و خواستار پیگیری جدی نماینده برای رفع آنها شدند.

مهندس انارکی محمدی نماینده محترم مردم شهرستان انار و رفسنجان  در مجلس شورای اسلامی در این جلسه از مدیران شهرستان انارخواستار استفاده از ظرفیت های نماینده در راستای حل مشکلات شهرستان شدند.

مهندس انارکی محمدی به لزوم پیشرفت و توسعه شهرستان در ابعاد مختلف اشاره نمود و افزود: شهرستان انار دارای ظرفیتهای زیادی است که از آنها  می توان در جهت توسعه شهرستان بهره برداری نمود.

 ایشان در مورد نیازمندیها و مشکلات اشاره شده نیز اعلام آمادگی نمود که شهرداری و شورای اسلامی شهر مکاتبات و طرحهای مورد نظر را تهیه نمایند و ایشان از طریق مراجع استانی و کشوری پیگیری موارد را خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=6007
  • دیدگاه‌ها برای مهندس انارکی محمدی:مدیران شهرستان انار از ظرفیت های نماینده در راستای حل مشکلات شهرستان استفاده کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.