تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
10

ممنوعیت عرضه دام و طیور زنده و سایر فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی و غیر مجاز در بازارچه های محلی شهرستان انار

  • کد خبر : 18911
  • 20 آذر 1397 - 9:15
ممنوعیت عرضه دام و طیور زنده و سایر فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی و غیر مجاز در بازارچه های محلی شهرستان انار

مردم از خرید و مصرف فرآورده های خام دامی بدون مهر، لیبل و تاریخ تولید و انقضاء دامپزشکی، گوشت چرخ کرده از قبل آماده شده در بسته بندی متفرقه، مرغ و ماهی گرم و منجمد، دام و طیور زنده و سایر فرآورده های خام دامی که بصورت دوره گرد، دست فروشی و بازارچه های محلی از قبیل دوشنبه بازار، پنجشنبه بازار، جمعه بازار و … در سطح شهرستان و مراکز غیر معتبر و بدون مجوز بهداشتی دامپزشکی جدا خوداری نمایند.

دکتر کامران شفائی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: با توجه به اهمیت بهداشتی، مجاز و سالم بودن فرآورده های خام دامی در تأمین سلامت جامعه، توصیه می گردد که فرآورده های خام دامی از مراکز عرضه مجاز و معتبر که تحت نظر شبکه دامپزشکی فعالیت می کنند تهیه شود.

وی گفت: مردم از خرید و مصرف فرآورده های خام دامی بدون مهر، لیبل و تاریخ تولید و انقضاء دامپزشکی، گوشت چرخ کرده از قبل آماده شده در بسته بندی متفرقه، مرغ و ماهی گرم و منجمد، دام و طیور زنده و سایر فرآورده های خام دامی که بصورت دوره گرد، دست فروشی و بازارچه های محلی از قبیل دوشنبه بازار، پنجشنبه بازار، جمعه بازار و … در سطح شهرستان و مراکز غیر معتبر و بدون مجوز بهداشتی دامپزشکی جدا خوداری نمایند و در صورت گزارش این گونه موارد طبق قانون و مقررات سازمان دامپزشکی کشور با متخلفین برخورد نموده و به مراجع قضائی معرفی می گردند.

دکتر کامران شفائی در پایان از همشهریان محترم خواست جهت حفظ سلامت خود، خانواده و جامعه در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را سریعا به واحد بازرسی و نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان انار با شماره تلفن های ۳۴۳۸۲۸۳۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵ تماس گرفته و اطلاع رسانی کنند./.

دکتر کامران شفائی

                     سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=18911
  • دیدگاه‌ها برای ممنوعیت عرضه دام و طیور زنده و سایر فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی و غیر مجاز در بازارچه های محلی شهرستان انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.