تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
4

معرفی امامزاده محمدصالح انار بعنوان فضای شاخص در هویت شهری

  • کد خبر : 33961
  • 16 شهریور 1402 - 8:13
معرفی امامزاده محمدصالح انار بعنوان فضای شاخص در هویت شهری

مجموعه مدیریت شهری بارگاه امامزاده محمدصالح (ع) را به عنوان فضایی شاخص در هویت شهری به مسافرین عبوری معرفی خواهد کرد.

به گزارش صدای انار، علی جعفری معاونت خدمات شهری شهرداری با اشاره به ماهیت مذهبی و اعتقادی بارگاه امامزادگان و نقش تاثیرگذار در تقویت وجهه فرهنگی شهر، گفت: یکی از شاخص های شکل گیری و توسعه شهری، حول محور بارگاه متبرک امامزادگان است چرا که زیارتگاه ها و اماکن مذهبی محل رجوع و حضور بسیاری از شهروندان می باشد.

جعفری معرفی اماکن مذهبی و فضاهای عمومی را با توجه به سهم تعیین کننده در رشد و توسعه اقتصادی جوامع، مهم برشمرد و عنوان کرد: اقدامات مطلوبی در این خصوص در حال انجام هست و برنامه ریزی طولانی مدت انجام گرفته است تا بتوان کلیه ظرفیت های موجود در شهر را در معرض دید عموم مردم قرار داد.

وی افزود: تابلو ورودی بلوار دانشجو و میادین مسیر دسترسی بارگاه امامزاده محمدصالح (ع) در حال بهسازی و زیباسازی بوده و فاصله بین دو میدان ولیعصر (عج) و میدان امامزاده شبیه سازی به طرح بین الحرمین می شود و تابلوهای معرفی در مسیر های ورودی شهر در شعاع چند کیلومتری نصب خواهد شد.

معاونت خدمات شهری در پایان گفت: مدیریت شهری با عزم جدی فضاهای عمومی شهری و ورودی ها را که از مهمترین اجزای شهر محسوب می شوند متحول می سازد تا به عنوان عرصه ای عمومی، بستر حضور فعال و هدفمند شهروندان را فراهم می آورند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=33961
  • دیدگاه‌ها برای معرفی امامزاده محمدصالح انار بعنوان فضای شاخص در هویت شهری بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.