تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 4 ذو القعدة 1445 Saturday, 11 May , 2024
11

 مشکل آب آشامیدنی مسجد امام سجاد و واحدهای مجاور آن حل شد

  • کد خبر : 6045
  • 14 دی 1395 - 21:44
 مشکل آب آشامیدنی مسجد امام سجاد و واحدهای مجاور آن حل شد

باپیگیریهای مکرر سید ضیا طباطبایی فرماندار انار طی جلسه ای با حضور مدیر عامل آب و فاضلاب شهری رفسنجان و انار مشکل آب آشامیدنی مسجد امام سجاد (ع) واحدهای مجاور حل شد.

به گزارش انارآنلاین،صبح امروز طی جلسه ای باحضور آقای طباطبائی فرماندار انار و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان و انار وصل انشعاب آب مسجد امام سجاد(علیه السلام )،پایگاه امداد و نجات هلال احمر،مرکز فوریتهای پزشکی امام سجاد(ع) و دیگر واحدهای تجاری و خدماتی حومه این مسجد پیگیری و به نتایج مطلوبی رسید.
در این جلسه که تنی چند از مسئولین ادارات،مالکان واحدهای اطراف مسجد امام سجاد (ع) و مسئولین شرکت آب و فاضلاب شهری انار و رفسنجان حضور داشتند آقای طباطبائی فرماندار انار گفت از آنجا که مسجد امام سجاد(ع) و واحدهای اطراف آن در ورودی انار و پیشانی استان کرمان واقع هستند لزوم عمران و آبادی این قسمت بیش از پیش اهمیت دارد و از مسئولین اداره آب و فاضلاب شهری خواستند تا مساعدت بیشتری با مجموعه واحدهای تجاری و خدماتی اطراف این مسجد بعمل آورند. در پایان فرماندار انار از  مساعدتهای مدیر کل محترم آبفا و همچنین مسئولین شرکت آب و فاضلاب شهری رفسنجان و انار تشکر و قدردانی نمودند. در این جلسه مقرر شد حق وصل و انشعاب واحدهای مذکور با ۲۰ درصد تخفیف و بصورت تقسیط توسط اداره آب و فاضلاب انجام شود و در همین راستا مالکین تا پایان همین هفته باید پرونده خود را در اداره آب و فاضلاب تکمیل نمایند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=6045
  • دیدگاه‌ها برای  مشکل آب آشامیدنی مسجد امام سجاد و واحدهای مجاور آن حل شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.