تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
9

مشکلات اقتصادی کنونی کشور با مدیریت جهادی و انقلابی حل می شود

  • کد خبر : 16479
  • 20 شهریور 1397 - 13:15
مشکلات اقتصادی کنونی کشور با مدیریت جهادی و انقلابی حل می شود

سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله  استان کرمان گفت:مشکلات اقتصادی کنونی کشور ۳۰ درصد به روابط خارجه و ۷۰ درصد به داخل کشور و مدیریت بر می گردد و نظام کنونی، مدیریت جهادی و انقلابی نیاز دارد و با مدیریت جهادی و انقلابی تمام مشکلات حل می شود.

به گزارش صدای انار،صبح امروز همایش یاوران ولایت با حضور فرمانده سپاه ثارالله  استان کرمان با حضور سردار ابوحمزه حضور فرمانده سپاه ثارالله  استان کرمان،ائمه جمعه انار و امینشهر،فرماندار انار،فرمانده سپاه انار و جمعی از مسئولین و بسیجیان شهرستان در ناحیه مقاومت سپاه انار برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه ثارالله  استان کرمان با اشاره فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: ماه محرم و صفر به ویژه ایام عزاداری شهادت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش در کربلا از فلسفه بسیار عمیقی برخوردار است که باید همه برای شناخت این فلسفه بزرگ تلاش کنیم.

وی در این همایش اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها برای تضعیف نظام به بن بست رسیده اند  و اکنون به جنگ اقتصادی و روانی دل بسته اند.

وی اهداف دشمن از جنگ اقتصادی و روانی را ،ایجاد نابسامانی مالی و پولی و ارزی کشور،ورشکستگی نهادهای مالی،گرانی لجام گسیخته، اعتصاب در اصناف،نارضایتی مردم، جو سازی و تغییر ذائقه مردم برشمردند.

وی گفت: کشور ایران در عرصه امنیت امن ترین کشور دنیا است و این امنیت مدیون تدابیر روشنفکرانه رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و زحمات شبانه روزی نیروهای اطلاعات و امنیت می باشد. 

سردار ابوحمزه گفت: افرادی در داخل کشور اگاهی ندارند و افرادی آگاهی کامل دارند ولی مغرضانه اهداف نظام را نشانه گرفته اند.

وی گفت:برخی تصور می‎کنند دشمنی آمریکا با ایران به خاطر مسائل هسته‎ای است در صورتی که بحث هسته‎ای ۱۱ سال است که ایجاد شده و دشمنی آمریکا با ملت ایران سابقه طولانی دارد.

وی افزود : در طول چهل سال از عمر نظام جمهوری اسلامی ایران با توجه به فشارها ، اقدامات بسیار خوبی در تمامی زمینه ها صورت گرفته است و تمامی مدارک ان موجود است ،ما در طول این چهل سال هزاران قوت و هزارن ضعف هم داشتیم ولی دشمن همه قوتها را کنار می زند و مدام اشکالات و ایرادات را پررنگ می کند تا دل مردم را خالی کند.

فرمانده سپاه ثارالله  استان کرمان گفت: ما نباید فشارهای اقتصادی را بر مردم تحمیل کنیم و باید نظارت داشته باشیم زیرا دشمن می خواهد دراذهان جامعه این را تداعی کند که  مشکلات اقتصادی بخاطر اصل نظام است در صورتیکه حل مشکلات اقتصادی وظیفه دولت ،مجلس و قوه قضائیه و مدیریت مسئولین می باشد.

وی گفت: بعضی از افراد جامعه همه مشکلات را به رهبری ارتباط می دهند در صورتیکه هیچ ارتباطی به رهبری ندارد و وظایف رهبری در قانون اساسی تعریف شده است و دشمن می خواهد این مشکلات را به رهبری نسبت دهد و رهبری را تضعیف کند .

وی گفت: ستون انقلاب و جمهوری اسلامی ایران امامت و ولایت است و دشمنان به دنبال این هستند که ستون را تضعیف و شخصیت رهبری  را تضعیف  و نظام را از بین ببرند که هرگز موفق نخواهد بود.

فرمانده سپاه ثارالله  استان کرمان در این مراسم تصریح کرد: دشمن نمی خواهد اقدامات و کارهایی که انجام شده به مردم گفته شود و می خواهد یاس وناامیدی را به جامعه تزریق کند و ما باید هوشیار باشیم  تا دشمن نتواند رخنه و شبهه ایجاد کند.

وی گفت: همه ما مسئولین نسبت به مردم مدیونیم و باید به مردم خدمت کنیم و کشور ما در هیچ زمینه ای کمبود ندارد و مشکلات اقتصادی کنونی کشور ۳۰ درصد به روابط خارجه و ۷۰ درصد به داخل کشور و مدیریت بر می گردد و نظام کنونی، مدیریت جهادی و انقلابی نیاز دارد و با مدیریت جهادی و انقلابی تمام مشکلات حل می شود.

وی مدیریت جهادی و انقلابی را در کار،تلاش،علم،محاسبه با خدا،تدبیر و درایت دانست.

عکس: منصور زارع

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=16479
  • دیدگاه‌ها برای مشکلات اقتصادی کنونی کشور با مدیریت جهادی و انقلابی حل می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.