تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
7

مشاور بانوان و خانواده فرمانداری انار:چالشها و آسیب های پیش روی زنان شهرستان اناربرطرف شود

  • کد خبر : 5441
  • 21 آذر 1395 - 22:13
مشاور بانوان و خانواده فرمانداری انار:چالشها و آسیب های پیش روی زنان شهرستان اناربرطرف شود

خانم موسوی گفت: چالشها و آسیب های پیش روی زنان شهرستان که برسر راه پیشرفت آنان قرار گرفته برطرف شود.

به گزارش انارآنلاین، ۲۱ آذرماه کارگروه تخصصی بانوان شهرستان انار به ریاست آقای طباطبائی فرماندار انار و باحضور مشاور بانوان و خانواده فرمانداری بعنوان دبیر کمیته ،روسای ادارات عضو این کارگروه با دستور کارهای شناسایی مسائل و آسیب های متوجه بانوان،شناسایی نیازها و اولویت های بانوان تدوین برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت مرتبط با امور بانوان و خانواده برگزار گردید.

فرماندار انار در این جلسه اظهار داشت رویکرد دولت تدبیر و امید حضور فعال بانوان و ارتقاء توانمندی بانوان مدیر و فرهیخته و فعال به منظور هم افزایی دوش به دوش مردان برای توسعه است .

خانم اقدس السادات موسوی مشاور بانوان و خانواده فرمانداری انار در این جلسه ضمن خیر مقدم اظهار داشت هدف این جلسه بر اساس آئین نامه های شورای برنامه ریزی و توسعه استان ، تشکیل  کارگروه های تخصصی بانوان و خانواده که درصد قابل توجهی از جمعیت را تشکیل می دهند می باشد.

وی افزود اگر زنان انسان ساز از ملتها گرفته شود ملتها به شکست و انحطاط خواهند رسید و در دین مبین اسلام نیز نقش زنان در راه تعالی و اعتلای اسلام و مقاصد قرآن کریم کاملا مشخص و مشهود است و زنان همیشه پابه پای مردان در کلیه فعالیتهای اقتصادی اجتماعی و سیاسی حاضر و فعالیت داشته اند.

خانم موسوی طبق دستور کار جلسه در خصوص چالشها و آسیب های پیش روی زنان شهرستان خواستار رفع موانعی که بر سر راه پیشرفت آنها می باشد شدند و از مسئولین خواستند تا فارغ از هرگونه تبعیض به آنها بپردازند و برای اعتلای هرچه بیشتر بانوان برنامه ریزی و پیشنهادات خود را مطرح نمایند.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد طبق مفاد آئین نامه و در راستای اصل اقتصاد مقاومتی کارگاه آموزشی و جلسات آموزشی متعددی با کمک ادارات با موضوع آموزش خانواده برگزار گردد .

در این جلسه همچنین موضوعات متعددی همچون آموزش مهارتهای فردی حقوقی ،طرح گسترش فرهنگ عفاف ،برپایی نمایشگاه کتاب و لباس ،نشست های علمی با موضوع فرهنگ لباس ،طرح تجهیز امکانات ورزشی مدارس دخترانه با محوریت آموزش و پرورش مطرح و پیرامون آن با مسئولین ادارات اتخاذ تصمیم شد.

contentimages_37039 contentimages_37040

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=5441
  • دیدگاه‌ها برای مشاور بانوان و خانواده فرمانداری انار:چالشها و آسیب های پیش روی زنان شهرستان اناربرطرف شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.