تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
6
 امام جمعه شهرستان انار؛

مسئولین در خصوص پساب های معادن فکری بردارند/حفر هر گونه چاه در انار به ضرر منطقه است

  • کد خبر : 32113
  • 19 فروردین 1401 - 23:51
مسئولین در خصوص پساب های معادن فکری بردارند/حفر هر گونه چاه در انار به ضرر منطقه است

امام جمعه شهرستان انار گفت:شهرستان انار واقعاً از جهت آب کشاورزی و آب شرب در معرض خطر است و حفر هرگونه چاه به ضرر کل منطقه خواهد بود و مسئولین باید با تدبیر و درایت از حفر هرگونه چاه در این منطقه ممنوعه به‌شدت جلوگیری کنند.

به گزارش صدای انار،حجت االاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه ۱۴۰۱/۱/۱۹ اظهار داشت: سرمازدگی، خسارت زیادی به کشاورزی مردم شهرستان انار وارد کرده است که امیدواریم مسئولان مربوطه نهایت تلاش خود را  برای جبران این خسارت‌ها انجام بدهند.

به گفته حجت الاسلام منتظری شهرستان انار واقعا از جهت آب کشاورزی و آب شرب در معرض خطر است.

او می گوید: حفر هر گونه چاه به ضرر کل منطقه خواهد بود و مسئولان باید با تدبیر و درایت از حفر هر گونه چاه در این منطقه به‌ شدت جلوگیری کنند.

امام جمعه شهرستان انار می گوید: متاسفانه آب شرب هم از ناحیه پساب‌های معادن در خطر است که مسئولان مربوط باید هر چه سریع‌تر فکر چاره‌ای برای این‌موضوع کنند.

حجت‌الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان انار به اقتدار ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، خاورمیانه در حال قدرت گرفتن است.

وی گفت: به لطف خدا، ایران اسلامی به‌عنوان ام القرای اسلامی از چنان قدرت و اقتداری برخوردار هست که دشمنان انقلاب اسلامی را نگران کرده‌است و تمام این نگرانی‌ها باعث شده که دشمنان به هر نحوی می‌خواهند، اقتدار ایران اسلامی را تضعیف کنند.

امام جمعه شهرستان انار گفت: یکی از راه‌های تضعیف ایران اسلامی، ایجاد اختلاف میان شیعیان و اهل‌سنت از سوی دشمنان است.

منتظری افزود: جنایت اخیری که در مشهد مقدس در جوار مرقد امام رضا (ع)  چند روز پیش نسبت‌به روحانیون اتفاق افتاد با هدف  اختلاف بین شیعیان و اهل سنت است و این‌ها می‌خواهند با ایجاد اختلاف، در حوزه امنیت ملی، فتنه و بحران‌سازی ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: همه باید مواظب باشیم در دام توطئه استعمارگران قرار نگیریم؛ چون اختلاف‌افکنی از روش‌های قدیمی استعمارگران است.

او شهادت ۲روحانی مجاهد حجج الاسلام‌ اصلانی و دارایی را به محضر امام‌زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب  (مدظله العالی)و همه شیعیان تسلیت عرض کرد و گفت: این روحانیون مجاهد به عنوان نیرو‌های جهادی در حاشیه شهر مشهد خالصانه مشغول خدمت‌گذاری بودند.

امام جمعه شهرستان انار می گوید:  این روحانیون جهادی در خدمت‌گزاریشان به این موضوعات که  طرف سنی یا شیعه، مسلمان یا غیرمسلمان است، نگاه نمی‌کردند.

حجت‌الاسلام منتظری در بخش دیگری از صحبت های خود به ماه رمضان اشاره کرد و گفت: حرمت ماه رمضان، باید حفظ شود و تمام مردم باید در این‌ مورد امر به‌ معروف و نهی‌از منکر کنند.

او می گوید: روزه‌خواری در ملاء عام، بی‌حرمتی به ماه رمضان است که از مسئولان بویژه نیروی انتظامی تقاضا می‌شود با حمایت دستگاه قضایی با این پدیده زشت به‌ شدت برخورد کند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=32113
  • دیدگاه‌ها برای مسئولین در خصوص پساب های معادن فکری بردارند/حفر هر گونه چاه در انار به ضرر منطقه است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.