تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
8

مراسم تکریم از سالمندان شهرستان انار برگزارشد

  • کد خبر : 3308
  • 13 مهر 1395 - 17:30
مراسم تکریم از سالمندان شهرستان انار برگزارشد

مدیر کل بهزیستی استان در همایش تکریم سالمندان شهرستان انار : اهداء ۵۰ جایزه به قید قرعه به سالمندانی که در بهزیستی شهرستان انار در سرشماری نفوس و مسکن ثبت نام نمایند.

به گزارش انارآنلاین، ۱۳ مهرماه وبمناسبت  هفته تکریم از سالمندان مراسمی با حضور امام جمعه موقت ،فرماندار،روسای ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان انار و جمع کثیری از سالمندان شهرستان انار برگزار گردید.

دکتر صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان نیز بعنوان میهمان ویژه این جلسه به شهرستان انار عزیمت نمودند و در این مراسم شرکت کردند.
در این مراسم فرماندار انار با عرض تسلیت ایام سوگواری محرم الحرام و خیرمقدم ویژه به آقای دکتر صادق زاده مدیر کل محترم بهزیستی استان با تاکید به ارج نهادن به سالمندان گفت به فرموده نبی مکرم اسلام (ص) برکت و خیر ماندگار، همراه بزرگترهاى شماست فرماندار تصریح کرد سالمندان با سرمایه عظیمی از تجارب ارزنده خود پشتوانه محکمی برای جوانان امروز هستند که می توان از چراغ هدایت آنان در مسیر دشوار زندگی بهره ها برد.فرماندار انار در ادامه با توضیح کامل مراحل مختلف سرشماری نفوس و مسکن و لزوم انجام این رویداد آماری مهم کشور در مدیریتها و برنامه ریزیهای کلان از کلیه مدعوین و خانواده های شهرستان انار خواستند تا در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شرکت نموده و با حضور در ادارات و کافی نتها و منازل ثبت نام نمایند و کد رهگیری دریافت نمایند وی افزود همچنین در اداره بهزیستی نیز سالمندان می توانند مراجعه و در سرشماری نفوس و مسکن تا ۲۴ مهرماه ثبت نام نمایند.

contentimages_30849

دکتر صادق زاده مدیر کل بهزیستی نیز با اشاره به اهمیت تکریم از سالمندان و تشکر از مسئولین شهرستان به جهت برگزاری این مراسم در خصوص اهمیت سرشماری نفوس و مسکن نیز در صحبتهای خود اشاره نموده و فرمودند به ۵۰ نفر از خانوارهایی که جهت ثبت نام به بهزیستی شهرستان انار مراجعه و در سرشماری نفوس و مسکن ثبت نام نمایند به قید قرعه جوائزی اهدا خواهند نمود. فرماندار انار در پایان از برگزار کنندگان این مراسم (بهزیستی ،شبکه بهداشت و کمیته امداد) تقدیر و از حضور دکتر صادق زاده مدیر کل محترم بهزیستی در شهرستان انار تشکر و تجلیل نمودند.

 contentimages_30850 contentimages_30846contentimages_30847

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=3308
  • دیدگاه‌ها برای مراسم تکریم از سالمندان شهرستان انار برگزارشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.