تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
9

مراسم بزرگداشت شهید ابراهیم هادی در انار برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 20922
  • 07 اسفند 1397 - 14:08
مراسم بزرگداشت شهید ابراهیم هادی در انار برگزار شد+تصاویر

مراسم بزرگداشت شهید ابراهیم هادی در محل سالن هیئت عاشقان کربلا با حضور گسترده مردم مومن و متدین شهرستان انار به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار شد .

به گزارش صدای انار،مراسم بزرگداشت شهید ابراهیم هادی در محل سالن هیئت عاشقان کربلا با حضور گسترده مردم مومن و متدین شهرستان انار به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار شد .
در این مراسم حجت الاسلام منتظری ضمن تقدیر و تشکر از هیئت عاشقان کربلا و مردم مومن و قدرشناس شهرستان انار ،مقدم خواهر گرامی شهید ابراهیم هادی را به شهرستان انار گرامی داشت.
وی در بیان ویژگیهای شهید ابراهیم هادی گفت: شهید ابراهیم هادی در واقع یکی از اولیاء الهی بود که در زندگی اش و بعد از شهادتش تاثیرات عظیمی در جامعه داشته است.
وی افزود:شهید ابراهیم هادی یک ورزشکار ،جوانمرد، مردم دار ، شجاع و ولایت مدار بود .
وی افزود:زندگی شهید ابراهیم هادی که یک ورزشکار و یک موذن و هیئتی و سینه زن امام حسین بود برای جوانان و نوجوانان ما یکی از بهترین الگوها واسوه ها بشمار می رود .
در این مراسم همشیره خواهر مکرمه شهید ابراهیم هادی به بیان ویژگی های این شهید گرانقدر پرداخت و گفت:
وظیفه ما ایستادگی، مقاومت و رساندن پیام شهداست تا به آنچه با خون خود به ما آموختند، بپردازیم و دنباله‌رو آنان باشیم.

وی افزود: دوست دارم جزو کسانی باشم که تا آخر راه با شهدا همقدم هستند و با راه اصلی که همان راه شهداست به سرمنزل مقصود برسم.

خواهر شهید هادی با اشاره به مهمترین درس برادرش به خانواده بیان کرد:ایشان در بحث امر به معروف خیلی فداکار بود. آنچه من از ایشان در بحث امر به معروف یاد گرفتم، برایم بسیار درس آموز بود.

وی در ادامه گفت:یکی از برنامه های ابراهیم این بود که ابتدا امر به معروف را از خانواده شروع می کرد و به خواهرهای کوچکتر توصیه اش رعایت حجاب بود.

وی در اوامه گفت :هنگامی که خبر شهادت برادرم را داند لحظات خیلی سختی بود. فکر کنید در یک لحظه به خواهری بگویند دیگر برادرت بر نمی گردد. در پنج روز مقاومت در کانال کمیل بدون آب و غذا سر کرده و در آخرین لحظات با شهدا بوده و ایستادگی کرده است. با وجودی که می توانست خود را نجات دهد اما در کانال ماند و گفت در کنار عزیزانم می مانم تا در جوار خانم حضرت زهرا (س) جای بگیرم. او خودش خواست که گمنام بماند و هنوز هم در کانال کمیل همچون خورشیدی راه را نشانمان می دهد.

خواهر شهید در پایان گفت :امروز شهدای مدافع حرم راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را جاودانه کرده اند.
در ادامه این مراسم بمناسبت ولادت حضرت زهرا مجید امیری و مرشد نوجوان خادمی به اجرای ضرب باستانی و اشعاری در فضیلت حضرت زهرا پرداختند.

عکس:منصور زارع

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=20922
  • دیدگاه‌ها برای مراسم بزرگداشت شهید ابراهیم هادی در انار برگزار شد+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.