تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
4

مراسم اربعین شهدای گمنام گلشن گلستان برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 13875
  • 24 فروردین 1397 - 8:14
مراسم اربعین شهدای گمنام گلشن گلستان برگزار شد+تصاویر

مراسم اربعین شهدای گمنام گلشن گلستان در شب شهادت امام موسی کاظم (ع)در محل مسجد صاحب الزمان (عج) شهرک رزمند گان گلشن برگزار شد.

۲۲ فروردین،اربعین شهدای گمنام گلشن گلستان با حضورجمعی از مسئولین شهرستان ، حجت الاسلام غفاری از شورای سیاستگزاری ائمه جمعه سراسر کشور و جمع کثیری از مردم ولایت مدار شهرستان انار در شب شهادت امام موسی کا ظم (ع)در محل مسجد صاحب الزمان (عج) شهرک رزمند گان گلشن برگزار شد.
در این مراسم محمدمهدی ابوالحسنی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان و کربلایی مجتبی رمضانی از مداحان اهلبیت به سخنرانی وذکر مصیبت پرداختند.
ابوالحسنی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان در این آیین گفت: باید شهید را بشناسیم و شهید شناسی بسیار مهم است که باید انجام شود.
وی تعداد شهدای استان کرمان را شش هزار و ۵۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: ۸۶۳گلزار شهدا ،۹۶ مکان شهدای گمنام و۱۱۱۷ شهید مردم شهر کرمان به اسلام و انقلاب تقدیم کردند.
وی با اشاره به اینکه امروز هر آنچه که داریم مرهون خون با برکت شهدا است افزود: نام و یاد شهدا باید همیشه در کشور زنده بماند و مادامی که یاد شهدا در کشور زنده است، انقلاب اسلامی ایران نیز حفظ می‌شود.
ابوالحسنی با تاکید و توصیه به مطالعه وصیت نامه شهدا، افزود: اگر بخواهید مسیر هدایت را بپیمایید پشت سر ولایت فقیه حرکت کنید. ایشان افزود زمینی که شهدای گمنام در این منطقه دفن شدند بخاطر شهدا شرف پیدا کرد. لازم به ذکر است در پایان مراسم مداح اهل بیت در مدح شهدا مداحی کرد.

عکس: عباس غلامرضایی

   

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=13875
  • دیدگاه‌ها برای مراسم اربعین شهدای گمنام گلشن گلستان برگزار شد+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.