تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
9

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان:امنیت بستر ساز توسعه واشتغال است

  • کد خبر : 9491
  • 04 شهریور 1396 - 13:45
مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان:امنیت بستر ساز توسعه واشتغال است

بمناسبت هفته دولت مدیر کل امنیتی و انتظامی استان کرمان در شورای اداری شهرستان انار گفت :اقدامات در استان کرمان بر مبنای ولایت و توسعه بوده است و امنیت و توسعه دو مولفه هستند که با هم رابطه مستقیم دارند.

به گزارش انار آنلاین،در سومین روز از هفته دولت سال ۱۳۹۶ شورای اداری شهرستان انار به مناسبت هفته دولت با حضور آقای همایی مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان جهت تشریح دستاوردهای دولت تدبیر و امید و همچنین اقدامات توسعه ای و امنیتی انجام شده در استان کرمان برگزار گردید.
حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در جلسه شورای اداری با گرامیداشت هفته دولت و خیر مقدم به مدیر کل امنیتی استانداری و نماینده مردم رفسنجان و انار و خدا قوت به همه خدمتگزاران نظام اظهار داشتند:برای دولت دوازدهم در روزهای آغازین کار دولت آرزوی موفقیت دارم و مقارن شدن اغاز کار دولت را با شهادت شهیدان رجایی و باهنر را به فال نیک می گیریم.
وی گفت: مسئولین باید با الهام از سیره و بینش شهیدان رجایی وباهنر خدمت گزار و تحقق بخش مطالبات مردم باشند و مسئولین باید با توجه به شرایط و مقتضیات زمانی و مکانی پیش روی کشور که اقشار مردم و همچنین تحریمهای همه جانبه دشمن روبرو هستیم، مسئله معیشت و رفع مشکلات اقتصادی را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

امام جمعه شهرستان انار به مذاکرات برجام توسط ایران اشاره کرد و گفت: بنابر فرمایشات رهبری بایست بریا کار داخلی و درونی با سرلوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتی از طریق بهره گیری از تمامی ظرفیتها و پتانسیلهای داخلی با تعامل با دنیا در برابر زورگویی های دشمنان قسم خورده بایستیم.
آقای همایی مدیر کل محترم امنیتی و انتظامی استانداری کرمان نیزدر جلسه شورای اداری شهرستان انار ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: شما نمایندگان دولت از بابت خدمات و کارهایی که برای توسعه کشور و مردم انجام می دهید اجر ان محفوظ است.وی گفت:امنیت بستر ساز توسعه است و اگر امنیت نباشد توسعه و اشتغال ایجاد نمی شود و از طرف دیگر توسعه تضمین کننده امنیت است.
همایی افزود: در استان کرمان اولین چیزی که استاندار پر تلاش استان کرمان جناب مهندس رزم حسینی مطرح کردند،شعار ولایت و توسعه است و دایره ولایت مداری گسترده است و همه زیر این پرچم قرار می گیرند و نتیجه این موضوع باعث شده در استان تنشهای سیاسی کاهش پیدا کند.
وی گفت: امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد با تلاش و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و و تلاش همه دست اندرکاران نظام است و کشور ما گلستانی در میان دنیای اتش است.
مدیر کل امنیتی استان در ادامه اظهار داشت: امنیتی که اکنون در استان شاهد هستیم نتیجه تلاشهای نیروهای امنیتی و نظامی و اعضای شورای تامین و دیگر ارگانهای نظارتی و اجرایی می باشد .
همایی گفت:همه ما باید دربحث امنیت و ایمنی مسول باشیم و یکی از مهمترین مباحث ایمنی بحث دوربین ها می باشد ،خوشبختانه کارهای خوبی در استان در حال انجام است .
همایی در خصوص موضوعات و مسائل امنیتی شهرستان انار بعنوان پیشانی استان از سمت شمال کشور گفت بحث ایمنی و امنیت را در نصب دوربین های مداربسته درون شهری وبرون شهری جهت پایش تصویری و همچنین استقرار ایست بازرسی در انار از سمت یزد به سمت کرمان برای کاهش قاچاق کالا و همچنین افزایش ضریب امنیتی پیگیر هستیم.
وی درخصوص مسائل داخلی استان نیزاذعان داشت تیم اجرایی استانداری ودرراس ان استاندارمحترم با ارائه طرح مثلث توسعه اقتصادی که درآن ائمه جمعه درنقش ناظران عالی و نمایندگان مجلس،سرمایه گذاران،کارافرینان و کارگزاران دولت به عنوان رئوس آن ، صرف نظر از هرگونه سلیقه و گرایش سیاسی با تعامل و همدلی موجبات توسعه استان را درحوزه های مختلف رقم زدند.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تصریح کرد توسعه مربوط به یک نهادیادستگاه خاص نیست بلکه با همکاری وتعامل تمام ارکان نظام و قوا شکل میگیرد که این مهم بخوبی دراستان کرمان درحال انجام است.
خلیل همایی راد ادامه داد درحوزه میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری دستاورد های بزرگی منجمله رونق اقتصادی روستاها ازطریق طرح خانه های بوم گردی ، افزایش تعداد اثار باستانی ثبت شده درجهان از ۲به ۵ اثر ،ثبت کویرکرمان به عنوان اولین اثر طبیعی جهان راداشته ایم‌ که اقتصاد استان دراینده با این صنعت متحول خواهدشد.
مهندس انارکی محمدی نماینده انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی نیز با گرامیداشت هفته دولت و خیرمقدم به مدیر کل امنیتی استانداری کرمان گفت: در بحث معیشت مقام معظم رهبری تاکید زیادی دارند و امیدواریم دولت در این دوره باری از مشکلات مردم بردارد.وی گفت: در بحث امنیت در کشور مشکلی نداریم و این امنیت را مدیون تلاشهای نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی می باشیم.
انارکی محمدی افزود: در برنامه ششم مصوبات خوبی را داریم و خدا را شکر بین مجلس و دولت همدلی و همکاری و هم افزایی خوبی صورت گرفته است و انشاالله با همکاری مجلس و دولت مصوبات اجرایی شود.
مهندس انارکی درخصوص انتقال آب آشامیدنی از بهشت اباد برای تامین اب اشامیدنی شمال استان مطالبی رابیان نمودند و اظهار داشتند خط لوله انتقال اب در حال پیگیری و اجرا می باشد.
محمدی در ادامه گفت: برای اعضای جدید شورای شهر ارزوی موفقیت دارم و ایجاد مدیریت یکپارچه واحد شهری برای شهرداری ازاولویت های توسعه و پیشرفت شهرها می باشد و راه حل این موضوع ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری می باشد. وی در ادامه به تشکیل ستاد پسته در استان اشاره نمود و گفت با ورود پسته به بازار بورس بسیاری از ناپایداریهای قیمت برطرف خواهد شد.
در ادامه گزارشی از فعالیتهای دولت تدبیر و امید در شهرستان انار همچنین گزارشی از پروژه های هفته دولت در شهرستان انار و موضوعات پیگیری شده توسط فرمانداری انار به سمع و نظر مسئولین حاضر رسانده شد.

photo_2017-08-26_13-29-45 photo_2017-08-26_13-29-52 photo_2017-08-26_13-29-49

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=9491
  • دیدگاه‌ها برای مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان:امنیت بستر ساز توسعه واشتغال است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.