13

مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار: بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است

  • کد خبر : 10874
  • 02 آذر 1396 - 22:32
مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار: بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است
حسین ناجی در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی ملت ایران، بسیجیان سلحشور بخصوص فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی شهرستان تبریک گفت .

در متن پیام حسین ناجی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین صورت گرفته است، گمان درستی نیست اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم؛بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‏هاى مسلمان رشد کرده است. هوشمندى حضرت امام خمینى(ره)و عدالت‏خواهى میلیون‏ها انسان با ایمان، تنها،تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

بسیج مدرسه‌‌‌ عشق و ایثار است، که عاشقان مکتب آن فرهنگ ناب بسیجی را به سرمشق امام حسین(ع)، به خون شهدا، به فدارکاری ایثارگران و با پیوند ولایتمداری نگاشته‌اند و آن را به خاک جبهه‌ها و بوی چفیه‌ها مزین کرده‌اند.

تفکر بسیجی تفکری پویا و زنده است که در سایه تأسی به احکام نورانی اسلام،به جامعه حیات و نشاط ‌بخشیده و همواره کشور را در برابر توطئه‌های شوم و فعالیت‌های مخرّب دشمنان حفظ کرده است.

لذا اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و ارج نهادن به زحمات و تلاشهای تمامی بسیجیان جان برکف ، فرارسیدن هفته بسیج را به همه ملت ایران به ویژه فرهنگیان، بسیجیان سلحشور ودانش آموزان تبریک و تهنیت عرض نموده، و از درگاه خداوند منان برای ملت عزیزایران سربلندی و عزت روزافزون مسئلت دارم.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=10874
  • دیدگاه‌ها برای مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار: بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.