تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
9

مدیرکل ارشاد کرمان:اصحاب رسانه رکن ثابت تالار گفت‌و‌گوی اقتصاد مقاومتی کرمان هستند

  • کد خبر : 3097
  • 05 مهر 1395 - 18:33
مدیرکل ارشاد کرمان:اصحاب رسانه رکن ثابت تالار گفت‌و‌گوی اقتصاد مقاومتی کرمان هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات رکن ثابت تالار گفت‌و‌گوی اقتصاد مقاومتی استان کرمان هستند.

محمدرضا علیزاده بعد از ظهر امروز در تالار گفت‌و‌گوی اقتصاد مقاومتی با حضور استاندار کرمان و مدیران مسئول و سردبیران رسانه‌های استان اظهار داشت: تالار گفت‌و‌گو یکی از مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان در حوزه فرهنگ و هنر است.

وی بیان داشت: اصحاب رسانه و مطبوعات رکن ثابت تالار گفت‌و‌گوی اقتصاد مقاومتی هستند و کارشناسان، صاحب‌نظران و مخاطبان از دیگر ارکان این تالار به شمار می‌روند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: تاکنون ۱۵ تالار گفت‌و‌گوی اقتصاد مقاومتی در سراسر استان کرمان برگزار شده است.

علیزاده از تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خبر داد و ابراز داشت: زن و مدیریت اقتصادی، اصلاح الگوی مصرف، اقتصاد فرهنگ و هنر، سرمایه‌گذاری و بورس، سبک زندگی ایرانی اسلامی، فرهنگ پرداخت مالیات، فرهنگ بحث کالای قاچاق از جمله موضوعات این کمیته است.

وی افزود: نقش رسانه‌ها در تبیین اقتصاد مقاومتی مهم است و رسانه‌ها باید به صورت عملی به این موضوع ورود پیدا کنند و به این باور برسند که اقتصاد مقاومتی دیگر شعار نیست.

این مسئول فرهنگی اظهار داشت: تالار گفت‌وگو در دفاتر نشریات استان کرمان شکل می‌گیرد و خروجی این تالارها به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=3097
  • دیدگاه‌ها برای مدیرکل ارشاد کرمان:اصحاب رسانه رکن ثابت تالار گفت‌و‌گوی اقتصاد مقاومتی کرمان هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.