تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
8

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان:۳۱۰۰۰جوان عضو فعال جمعیت هلال احمر استان هستند

  • کد خبر : 19914
  • 23 دی 1397 - 22:00
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان:۳۱۰۰۰جوان عضو فعال جمعیت هلال احمر استان هستند

جلسه شورای اداری شهرستان انار برگزار شد.

به گزارش صدای انار،در این جلسه منتظری امام جمعه انار با تاکید بر تکریم ارباب رجوع ، آنرا در نظام اسلامی وظیفه ای همگانی دانست و افزود نباید به ازاء خدمت به مردم به ایشان منت گذاشت.

وی همچنین ضمن تاکید بر گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی افزود ادارات با نصب بنر و پارچه در سردرب ادارات و شرکت در مراسمات این روزها را گرامی دارند .

امام جمعه همچنین از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواست تا جهت پیگیری رفع مشکل ادارات راه و شهرسازی ، صنعت معدن و تجارت و میراث فرهنگی و استقرار دائم این ادارات پیگیری نمایند.

علی زهرودی فرماندار نیز از جو سازی دشمن برای نا امیدی مردم در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صحبت کرد و افزود مسئولین برای امیدواری مردم باید بیشتر تلاش کنند.

وی تاکید کرد دستگاههای اجرایی بایستی عملکرد ۴۰ ساله حوزه اداره خود را به مردم ارائه نمایند.

آذین بندی ادارات در ایام دهه فجر ، حضور مدیران در این ایام در بین مردم ، اعلام پروژه های افتتاحی دهه فجر ، استفاده تمامی دستگاهها از سامانه دولت با توجه به وجود زیرساخت های آن برای تمامی ادارات از دیگر خواست های فرماندار در این جلسه بود.

انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلام نیز ضمن گلایه از عدم کاهش قیمت اجناس همزمان با قیمت دلار افزود دولت و مجلس پیگیر تامین مایحتاج مردم در ایام پایان سال با قیمت مناسب هستند. وی همچنین قول مساعد خرید چند تخت برای بیمارستان انار را داد.

وی در ادامه گفت در خصوص مشکلات سه اداره گفت :مدیر میراث بزودی در انار مستقر خواهد شد و برنامه مدیر راه و شهرسازی بر اساس تصمیم استان است و در حال حاضر با مدیر آن با حکم مشغول به فعالیت است و وضعیت حضور نماینده اداره صنعت و معدن نیز بزودی مشخص خواهد شد.

فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در ارائه گزارش عملکرد این جمعیت گفت :
۳۱۰۰۰ جوان در حال حاضر عضو فعال این جمعیت میباشد که در ۸۰۰ کانون عضو هلال احمر فعالیت میکنند.

وی همچنین گفت سازمان داوطلبین جمعیت هلال احمر در حال حاضر با ظرفیت خیرین در حال کمک به محرومین و خسارت دیدگان میباشد که در نه ماه گذشته ۵ میلیارد تومان در جنوب استان هزینه گردیده است.

فلاح ادامه داد در تامین و توزیع دارو جمعیت هلال احمر کمک وزارت بهداشت است که از ۱۳ داروخانه کشور ۲ داروخانه در استان میباشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر در پایان کسب عنوان اول مسابقات رفاقت مهر در سطح کشور توسط دانش آموزان اناری بعنوان نماینده استان را تبریک گفت.

محمد حسینی مدیرکل تعاون روستایی نیز گفت :
امسال نیز همچون سالهای گذشته ذخیره سازی میوه صورت گرفته و میوه شب عید با کیفیت و قیمت مناسب بدست مردم خواهد رسید.

دکتر برجی رییس شبکه بهداشت نیز طی گزارشی اعلام کرد : ضریب اشغال تخت در حال حاضر در انار به ۸۶ درصد رسیده است ، ۲۵۰ هزار نفر مراجعه در سال جاری جهت دریافت خدمات بهداشتی درمانی داشته ایم و ۴۰ هزار مراجعه کلینیک طی سال جاری صورت گرفته است.

در پایان جلسه از دانش آموزان اناری که در مسابقات رفاقت مهر موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شده بودند تجلیل گردید.

عکس:منصور زارع

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=19914
  • دیدگاه‌ها برای مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان:۳۱۰۰۰جوان عضو فعال جمعیت هلال احمر استان هستند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.