9

محمد تقی امیری خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان کرمان شد

  • کد خبر : 7014
  • 25 بهمن 1395 - 22:53
محمد تقی امیری خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان کرمان شد

محمد تقی امیری خراسانی طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان منصوب شد.

ظهر امروز آیین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان های وزیر ورزش و جوانان، استاندار کرمان، معاونین استاندار، پیشکسوتان ورزشی، جمعی از ورزشکاران و … در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.

محمد تقی امیری خراسانی مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمان در این آیین اظهار کرد: به دلیل گستردگی استان، خطیر بودن بحث ورزش، جمعیت جوان استان، ظرفیت های نیروی انسانی، منابع طبیعی، صنعتی و … مدیریت امور ورزش و جوانان نیازمند برنامه ریزی و نگرش علم و تجربی مناسبی است.

وی بیان کرد: برنامه های بنده در اداره کل ورزش و جوانان به  دو قسمت راهبردهای ورزشی و راهبردهای امور جوانان تقسیم می شود.

امیری خراسانی عنوان کرد: ترویج و توسعه همگانی، توسعه و شتاب بخشیدن به ورزش حرفه ای بانوان، توسعه ورزش قهرمانی از جمله در ورزشهای مدل آور مانند ورزش های پارالمپیک و المپیک و ورزش های انفرادی، همکاری با هیئت های ورزشی مرتبط و … از اهم برنامه های بنده در زمینه راهبردهای  امور ورزشی است و امیدوارم در این زمینه گام های خوبی برداریم.

وی گفت: از جمله برنامه های من در راهبرد امور جوانان عبارتند از توسعه امور جوانان، ارتقاء سطح مشارکت جوانان، تعالی بخشی به ابعاد شخصیتی و هویتی جوانان، ترویج فرهنگ ازدواج، سازماندهی اوقات فراغت جوانان است.

امیری خراسانی گفت: همچنین در اولین فرصت ستاد ساماندهی جوانان با ریاست استاندار مجددا راه اندازی می شود.

در این مراسم از زحمات سه ساله  محمود محمودی نیا در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان قدردانی و محمدتقی امیری خراسانی با حکم وزیر ورزش و جوانان به سمت مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان منصوب شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=7014
  • دیدگاه‌ها برای محمد تقی امیری خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان کرمان شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.