11

مجروح شدن فرمانده انتظامی هرمزگان درمحوراناربه یزدوجان باختن همسرومحافظش

  • کد خبر : 1686
  • 25 مرداد 1395 - 21:05
مجروح شدن فرمانده انتظامی هرمزگان درمحوراناربه یزدوجان باختن همسرومحافظش

فرمانده انتظامی هرمزگان که برای حضور در مراسم تشییع پیکر پدرش عازم همدان بود در محور یزد دچار سانحه تصادف شد و همسر و محافظش جان باختند و وی نیز مجروح شد.

 فرمانده پلیس راه هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سردار ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان که در حال عزیمت برای حضور در مراسم تشییع پیکر پدرش عازم همدان بود در محور یزد دچار سانحه تصادف شد و همسر و محافظش جان باختند و وی نیز مجروح شد.
علی اسفندانی افزود: این سانحه در بامداد امروز و در محور انار به یزد و در ۱۵ تا ۲۰ کیلومتری مسجد ابوالفضل(ع) رخ داده است که محافظ و همسر سردار ملکی در محل سانحه جان باختند اما سردار ملکی و دو دختر ایشان دچار جراحاتی می‌شود که به بیمارستان شهر یزد انتقال می‌یابند.
وی با بیان این که علت بروز سانحه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: تیمی از حفاظت پلیس راه یزد مأمور پیگیری علت دقیق بروز سانحه شده‌اند.
سردار عزیزالله ملکی از ابتدای حضور در استان هرمزگان اقدامات وسیع و گسترده‌ای در زمینه توسعه امنیت عمومی و اجرای فرامین ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مبارزه با قاچاق کالا داشته است که دستاوردهای فراوانی در پی داشته و سطح امنیتی استان نیز ارتقای چشمگیری یافته است.
منبع:فارس
لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=1686
  • دیدگاه‌ها برای مجروح شدن فرمانده انتظامی هرمزگان درمحوراناربه یزدوجان باختن همسرومحافظش بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.