تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
9

ما مسئولین اگرهمدل نباشیم شک نداشته باشید مردم متضرر می شوند

  • کد خبر : 4440
  • 18 آبان 1395 - 18:58
ما مسئولین اگرهمدل نباشیم شک نداشته باشید مردم متضرر می شوند

انارکی محمدی گفت:بدسلیقگی باعث ایجاد مشکلات می شود و مردم هم قطعا انتظاراتی از ما مسئولین دارند که باید مرتفع کنیم ولی انتظارات باید براساس امکانات باشد.

مهندس انارکی محمدی نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی صبح امروزدر نشستی که باحضورفرماندار انار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در خصوص مسائل مربوط به حوزه بهداشت و درمان و پیگیری تکمیل و تجهیز بیمارستان اناربرگزارشد،اظهار داشت: من به خاطر اینکه شهرم را خوب میشناسم و اقداماتی که در بخش بهداشت و درمان شهرستان انجام  را دیدم به این نتیجه رسیدم جلسه ای با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و مسئولین بهداشت و درمان و فرماندار و امام جمعه و شورای شهرستان داشته باشیم و با تشکیل این جلسه با هم مشکلات بخش بهداشت و درمان را حل کنیم.

انارکی محمدی اظهار داشت: در تهران با وزیر ملاقاتهای زیادی در خصوص مشکلات بهداشت و درمان شهرستانهای انار  و رفسنجان داشتم و وزیر محترم ،انار و رفسنجان را ویژه نگاه می کند ولی متاسفانه وضعیت بودجه کشور باعث مشکلاتی در بخشهای مختلف ایجاد کرده است.

محمدی گفت: ما مسئولین اگرهمدل نباشیم و همیشه در حاشیه باشیم شک نداشته باشید مردم متضرر می شوند.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی افزود: بدسلیقگی باعث ایجاد مشکلات می شود و مردم هم قطعا انتظاراتی از ما مسئولین دارند که باید مرتفع کنیم ولی انتظارات باید براساس امکانات باشد.

محمدی گفت: بنظر من باید از مجموعه دانشگاه هر از چند گاهی یکی ازمعاونین به انار بیایند و کنار هم بنشینیم و مشکلات داخلی مجموعه را حل کنیم.

انارکی محمدی در خصوص ساماندهی خیرین گفت: ما اگر نتوانیم خیرین را ساماندهی کنیم آینده به بن بست میخوریم و از همینجا دست تک تک خیرین شهرستان انار بخصوص خیرین سلامت را میبوسم واز سرکار خانم دکتر گنجی و حجت الاسلام شیخ علی گنجی  که در بحث درمان شهرستان انارتحولی را ایجاد کردند تقدیر و تشکر میکنم.

محمدی در پایان اظهار داشت: سایتها و خبرگزاریها و نشریات واقعیتها را منتشر کنند و هر رسانه و نشریه ای از هر جناحی بدون غرض ورزی اخبار و نیازهای مردم را منتشر کند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4440
  • دیدگاه‌ها برای ما مسئولین اگرهمدل نباشیم شک نداشته باشید مردم متضرر می شوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.