تاریخ : جمعه, ۲۳ شهریور , ۱۴۰۳ 10 ربيع أول 1446 Friday, 13 September , 2024
4
امام جمعه شهرستان انار؛

ما خون‌خواه مهمان شهیدمان هستیم

  • کد خبر : 34658
  • 12 مرداد 1403 - 18:10
ما خون‌خواه مهمان شهیدمان هستیم

خطیب نماز جمعه شهرستان انار گفت:ما خون‌خواه مهمان شهیدمان هستیم، و حتماً زمینه نابودی اسرائیل فراهم خواهد شد.

به گزارش صدای انار،حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان انار گفت: مراسم تنفیذ رئیس‌جمهور در حسینیه امام خمینی ره باحضور رهبر معظم انقلاب و جمعی از مسولان نظام برگزار گردید به دو نکته از بیانات مقام معظم له که به آن در مراسم تنفیذ اشاره کردند:

نکته اول اینکه تعامل ارکان کشور؛ مجلس باید به دولت کمک کند و دولت روی حساسیت‌های مجلس حساب کند و قوه قضائیه در هر نقطه مورد نیاز حضور فعال داشته باشد، نیروهای مسلح در هر جایی که دولت و مردم نیاز دارند نقش‌آفرینی کنند.

علیدادی سلیمانی افزود: نکته دوم سخنان مقام معظم رهبری توجه به اقتصاد کلان مانند ارزش پول ملی، تولید، سرمایه‌گذاری، بهبود فضای کسب و کار بود.

خطیب جمعه شهرستان‌ انار تصریح کرد: شهیداسماعیل هنیه مهمان جمهوری اسلامی ایران کسی که ۶۰ نفر از اعضای خانواده اش شهید شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره پایان رژیم صهیونیستی گفت: این نشان از ضعف رژیم صهیونیستی است که در آخر عمر خود به‌سر می‌برد، دست به ترور ناجوانمردانه رئیس دفتر سیاسی حماس زدند اما این شهادت پیامی در بیانیه مقام معظم رهبری دارد که ما خون‌خواه مهمان شهیدمان هستیم، و حتماً زمینه نابودی اسرائیل فراهم خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=34658
  • دیدگاه‌ها برای ما خون‌خواه مهمان شهیدمان هستیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.