تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
5

لزوم جابجایی کوره های تولید زغال در ساقی / کوره ها تهدیدی علیه سلامتی اهالی ساقی و روستاهای اطراف

  • کد خبر : 5862
  • 06 دی 1395 - 17:25
لزوم جابجایی کوره های تولید زغال در ساقی / کوره ها تهدیدی علیه سلامتی اهالی ساقی و روستاهای اطراف

معظل کوره های زغالی در شهرستان انار بخصوص روستاهای هشت قریه شب و و روز را از مردم این مناطق گرفته است ،از آنجا که برخی کوره های تولید زغال در اطراف روستاهایی همچون ساقی در جایی قرار دارند که دود آنها بر منازل مسکونی و روستاها غالب شده و زندگی و سلامت مردم را به خطر انداخته است، باید به گونه ای چاره اندیشی شود.

به گزارش انار انلاین،معظل کوره های زغالی در شهرستان انار بخصوص روستاهای هشت قریه شب و روز را از مردم این مناطق گرفته است ،از آنجا که برخی کوره های تولید زغال در اطراف روستاهایی همچون ساقی در جایی قرار دارند که دود آنها بر منازل مسکونی و روستاها غالب شده و زندگی و سلامت مردم را به خطر انداخته است، باید به گونه ای چاره اندیشی شود.

مردم ساقی از مسئولین شهرستان انار درخواست دارنداین موضوع مهم را هرچه زودتر پی گیری نمایند.

متن درخواست اهالی ساقی از مسئولین شهرستان انار به شرح زیر می باشد:

همانگونه که استحضار دارید دود ناشی از سوخت چوبهای درختان پسته خصوصا در فصل زمستان در سطح زمین و داخل منازل مسکونی ساقی کاملا مشهود است ، این دود کاملا سمی بوده و برای تمامی سنین از پیر و جوان و کودک و جانبازان شیمیایی و بیماران تنفسی خطر مرگ بهمراه دارد .

آیا هیچ ارگانی در این منطقه انار جهت پلمپ این کوره ها قدرت اجرایی ندارد؟؟؟ خدارو شکر در زمانهای سخنرانی مراسم همه مسولین پر از ادعا صحبت میکنن اما در زمان عمل مردم این روستا درمعرض خطر بیماریهای تنفسی و حتی برخی جانبازان شیمیایی در معرض خطر مرگ قرار گرفته و هیچکس هیچ اقدامی نمیکند . این روزها از مسولین داخلی روستا و شهر انار سوال میشود همه پاسخشان این است که جلسه گرفتیم بابت این کار و…. جلسه جلسه و جلسه و صرف چایی و شیرینی و میوه .

مسولین محترم بهداشت محیط زیست انار ، فرماندار محترم انار، بخشدار محترم انار، شورای اسلامی ساقی ، دهیار ساقی لطفا لطفا لطفا این موضوع مهم را هرچه زودتر پی گیری فرمایید که هرلحظه امکان خطر مرگ برای یکی از ساکنین این روستا وجود دارد .

باتشکر اهالی ساقی

 photo_2016-12-26_04-59-39

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=5862
  • دیدگاه‌ها برای لزوم جابجایی کوره های تولید زغال در ساقی / کوره ها تهدیدی علیه سلامتی اهالی ساقی و روستاهای اطراف بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.