تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
9

فریضه نماز در ادارات، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها باید نهادینه شود

  • کد خبر : 4364
  • 15 آبان 1395 - 17:41
فریضه نماز در ادارات، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها باید نهادینه شود

احمد انارکی‌محمدی صبح امروز در چهارمین اجلاس استانی نماز به میزبانی رفسنجان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج)اظهارداشت: نماز از نیازهای جامعه، جوانان و نوجوانان و همچنین از نیازهای فرهنگی اجتماع است. وی بیان داشت: اگر در هر کار بخواهیم ورود کنیم، نیاز به زیرساخت فرهنگی داریم که سبب رشد و توسعه و پیشرفت کشور می‌شود. نماینده […]

احمد انارکی‌محمدی صبح امروز در چهارمین اجلاس استانی نماز به میزبانی رفسنجان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج)اظهارداشت: نماز از نیازهای جامعه، جوانان و نوجوانان و همچنین از نیازهای فرهنگی اجتماع است.

وی بیان داشت: اگر در هر کار بخواهیم ورود کنیم، نیاز به زیرساخت فرهنگی داریم که سبب رشد و توسعه و پیشرفت کشور می‌شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فریضه نماز در ادارات، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها باید نهادینه شود.

وی با بیان اینکه امروز در عصر ارتباطات قرار داریم، افزود: نیاز است، علما پاسخگوی جوانان در برابر سوالات و مطالبات در حوزه نماز و فرهنگی باشند و روحانیان باید اعتماد در جوانان ایجاد و آنها را جذب کنند.

انارکی‌محمدی خاطر‌نشان کرد: همه کسانی که در حوزه فرهنگی هستند، باید بتوانند مخاطبان خود را جذب کرده تا از منجلابی که در جامعه وجود دارد، دور شوند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4364
  • دیدگاه‌ها برای فریضه نماز در ادارات، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها باید نهادینه شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.