تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
5

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان :بکارگیری کارگران بومی دربرداشت و نگهداری پسته

  • کد خبر : 1798
  • 28 مرداد 1395 - 17:08
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان :بکارگیری کارگران بومی دربرداشت و نگهداری پسته

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: برخی از اتباع بیگانه غیرمجاز در ردیف اصلی پرونده های سرقت پسته قرار گرفته اند.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش با حضور در پاسگاه انتظامی باقر آباد کرمان در جمع مسئولان، باغداران و کشاورزان این روستا با اشارهبه اینکه شغل اکثر مردم این منطقه با پسته گره خورده است و این محصول کشاورزی در اقتصاد خانواده بسیار تأثیر گذار بودهافزود:پلیس در تعامل با باغداران جهت پیشگیری از سرقت افزایش گشت هایانتظامی را پیش بینی کرده ودرراستای کاهش جرائم با سارقان و مالخران برخورد خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد :پلیس با همکاری و تعامل شوراها، دهیاری ها و نیروهای بسیج نظارت خود را بیشتر کرده و سعی در کاهش میزان سرقت از باغ های پسته را دارد.

و ی تصریح کرد :افرادی که در کار خرید و فروش پسته فعالیت دارند در صورت مراجعه افراد مشکوک که قصد فروش پسته را دارند آنها را در اختیار پلیس قرار دهند تا با این گونه افراد برخورد شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانگفت :خرید اموال مسروقه توسط مالخر ها سارق را به ارتکاب سرقت تشویق می کند و چنانچه خریدار مال مسروقه وجود نداشته باشد آمار سرقت به حداقلمی رسد.

سرهنگ روانبخش افزود :باغداران باید محل نگهداری محصول پسته و انبارهای خود را با تجهیزات ایمنی و دوربین مداربسته مجهز و از نگهداری بیش از حد پسته در منزل، انبارها و یا ترمینال ها خوداری، و در محل مناسب آنان را نگهداری و در صورت امکان سریعاً محصول خود را به فروش برسانند تا از هرگونه سرقت احتمالی پیشگیری شود.

ویبا اشاره به اینکه پلیس قاطعانه با سارقان پسته برخورد می کند،خاطر نشان کرد:لازم است همه در برخورد با سارقان مشارکت کنند و این امر در صورت همکاری بیشتر مردم با پلیس در برخورد با سارقان قطعا با موفقیت بیشتری همراه خواهد بود.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=1798
  • دیدگاه‌ها برای فرمانده انتظامی شهرستان کرمان :بکارگیری کارگران بومی دربرداشت و نگهداری پسته بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.