4

فرمانده انتظامی انار:کاهش تصادفات جرحی و فوتی در انار

  • کد خبر : 21595
  • 11 فروردین 1398 - 18:14
فرمانده انتظامی انار:کاهش تصادفات جرحی و فوتی در انار

فرمانده انتظامی انار گفت:تصادفات جرحی وفوتی نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

به گزارش صدای انارفرمانده انتظامی انار گفت:تصادفات جرحی وفوتی نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۴۰و۱۰۰درصد کاهش داشته است.
سرهنگ رضا خلیلی نژاد بیان داشت:با افزایش تیم های گشتی در محورهای مواصلاتی شهرستان و آمادگی ۱۰۰درصدی نیروها،امسال شاهد کاهش ۴۰درصدی تصادفات جرحی بوده ایم و تصادفات فوتی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۰درصد کاهش داشته است.
سرهنگ خلیلی نژاد با اشاره به افزایش تیم های گشتی که با همکاری پلیس راه، محورهای مواصلاتی را پوشش می دهند افزود:جهت کاهش تصادفات قبل از اجرای طرح نوروزی با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای،شهرداری،اورژانس و هلال احمر اقدام به ایمن سازی و آشکارسازی نقاط پر تصادف و پل ها و همچنین اصلاح شیروانی جاده ها در حوزه استحفاظی شده است.
وی افزود:علت اصلی تصادفات در شهرستان انار ناشی از خستگی و خواب آلودگی به دلیل کویری بودن و یکنواختی مسیر می باشد و بیشترین تخلفی که از رانندگان در نوروز به ثبت رسیده سرعت غیر مجاز بوده است.
فرمانده انتظامی انار در پایان از رانندگان خواست:با توجه به کویری بودن و یکنواختی مسیر و همچنین بالا بودن ترافیک جاده ها ،توجه کافی به جلو داشته باشند و از استفاده تلفن همراه حین رانندگی به شدت خودداری و به ازای هر ۱۰۰کیلومتر رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=21595
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای فرمانده انتظامی انار:کاهش تصادفات جرحی و فوتی در انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.