تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
9

فرماندار بردسیر تغییر کرد/ صادقی به ایستگاه آخر رسید

  • کد خبر : 2810
  • 28 شهریور 1395 - 19:36
فرماندار بردسیر تغییر کرد/ صادقی به ایستگاه آخر رسید

در ادامه ی تغییر فرمانداران در استان کرمان ، اینبار نوبت به شهرستان بردسیر رسید و مجید نجف پور به عنوان فرماندار بردسیر منصوب شد.

در ادامه ی روند تغییرات فرمانداران در استان کرمان ، که هم سو با تغییرات کشوری فرمانداران رخ می دهد، مجید نجف پور به عنوان فرماندار بردسیر منصوب شد.

سایت  ۵۹۸ در مطلبی از تغییر حدود ۲۰۰ فرماندار در روزهای پایانی عمر دولت خبر داده است ، این سایت هدف اصلی از این اقدام؛ تغییر فرمانداران و همسو کردن بیشتر آن‌ها با سیاست‌های دولت به خصوص در زمان برگزاری انتخابات است.

مسئولان دولتی در آخرین تصمیم‌گیری های خود به این نتیجه رسیده‌اند که حدود ۲۰۰ فرماندار را تغییر دهند.

چندی پیش هم استاندار خراسان جنوبی تعداد زیادی از مدیران و فرمانداران این استان را تغییر داد و  با احکام جدید برای افراد همسو تر با دولت به نوعی تغییرات را کلید زد.

استان کهگیلویه و بویراحمد از استان هایی است که با شکل گرفتن مجلس جدید زمزمه هایی مبنی بر تغییر برخی فرمانداران به گوش می رسید.

اخیرا نماینده کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده نیز با ترک جلسه به ریاست فرماندار کهگیلویه نشان داد که عزم جدی برای تغییر و انتصاب فرماندار جدید دارد.

استان کرمان هم از این قافله عقب نماند و اقدام به تغییر فرمانداران سه شهر جنوبی کهنوج، منوجان و فاریاب کرد و فرماندار شهرستان بردسیر هم که در این لیست قرار گرفت و شنیده ها حاکی است که فرماندار راور نیز در حال تغییر است.

لازم به ذکر است مراسم تودیع و معارفه ی فرماندار بردسیر روز دوشنبه ۲۹ شهریورماه ساعت ۱۰:۳۰ در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=2810
  • دیدگاه‌ها برای فرماندار بردسیر تغییر کرد/ صادقی به ایستگاه آخر رسید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.