تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
8

فرماندار انار:افتتاح و بهره برداری ۲۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۶۹۰۰ میلیون ریال در انار در دهه فجر

  • کد خبر : 12170
  • 17 بهمن 1396 - 11:45
فرماندار انار:افتتاح و بهره برداری ۲۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۶۹۰۰ میلیون ریال در انار در دهه فجر

مهندس زهرودی فرماندار انار از افتتاح و بهره برداری ۲۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۶۹۰۰ میلیون ریال در شهرستان انارخبر داد.

مهندس زهرودی فرماندار انار بمناسبت دهه مبارک فجر اعلام کرد:ضمن تبریک سالگرد انقلاب اسلامی خدمت خانواده معزز شهدا و مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان انار ، خوشبختانه مملکت اسلامی طی گذشت این سی و نه سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی به دستاوردهای مهمی در زمینه های اقتصادی ، کشاورزی ، علمی و فناوری هسته ای ، فرهنگی، سیاسی ، ورزشی و همچنین حوزه بانوان دست یافته است که شهرستان انار نیز از آن مستثنی نبوده است.

به یاری خداوند متعال شهرستان انار امسال در حوزه های مختلف کشاورزی ، شهرسازی و روشنایی معابر شهری و روستایی ، زیرسازی و آسفالت جاده های شهری و روستایی ، بهداشت و درمان ، امور قضایی ، زیر ساخت های مخابرات شهری و روستایی دارای ۲۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۶۹۰۰ میلیون ریال قابل افتتاح و بهره برداری می باشد.

وی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال و با توجه به وضعیت بحرانی آب در استان و شهرستان انار ، از تمامی مردم شریف شهرستان خواست تا با گرایش و سرمایه گذاری در بخش صنایع ، کشت های گلخانه ای و هیدروپونیک، صنایع دستی و گردشگری و روی آوردن به مشاغل خرد خانگی بتوانند به توسعه شهرستان کمک نمایند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=12170
  • دیدگاه‌ها برای فرماندار انار:افتتاح و بهره برداری ۲۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۶۹۰۰ میلیون ریال در انار در دهه فجر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.