تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
10

فرماندارانار: تمامی ادارات با ستاد سرشماری نفوس ومسکن همکاری کنند

  • کد خبر : 2645
  • 21 شهریور 1395 - 23:03
فرماندارانار: تمامی ادارات با ستاد سرشماری نفوس ومسکن همکاری کنند

این سرشماری برای اولین بار به صورت الکترونیکی و بدون کاغذ، به دو شیوه اینترنتی و هم چنین از طریق مراجعه حضوری با استفاده از تبلت به جای فرم های کاغذی اجرا می شود.

به گزارش انارآنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان انار، ۲۱ شهریور ماه شورای اداری شهرستان انار به ریاست آقای طباطبائی فرماندار انار ،ائمه جمعه،فرماندهان سپاه و انتظامی و کلیه روسای ادارات شهرستان با دستور کار برگزاری هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار انار و رئیس ستاد اجرای سرشماری نفوس و مسکن ضمن تبریک روز عرفه و عید سعید قربان متن دستور ریاست محترم جمهوری را درخصوص همکاری کلیه ادارات جهت برگزاری سرشماری نفوس و مسکن در سال ۹۵ بیان داشته و افزودند باتوجه به دستور جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور کلیه نهادهای عمومی و دولتی به همکاری برای اجرای دقیق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در مهرماه مکلف شدند و از ادارات انار خواستند تا در این خصوص نهایت همکاری و تعامل را با ستاد داشته باشند.

 ایشان همچنین گفت این سرشماری برای اولین بار به صورت الکترونیکی و بدون کاغذ، به دو شیوه اینترنتی و هم چنین از طریق مراجعه حضوری با استفاده از تبلت به جای فرم های کاغذی اجرا می شود.

وی افزود: در روش اینترنتی که از ۳تا ۲۴مهر ماه در کل کشور اجرا می شود، خانوارها می توانند با مراجعه به سایت سرشماری به آدرس www.sarshomari95.ir اطلاعات خانوار خود را در سامانه ثبت کنند.

رییس ستاد سرشماری انار ادامه داد: چنان چه خانوارها، فرم سرشماری را به صورت اینترنتی پر کنند، هنگام مراجعه مامور سرشماری کافی است کد آماری خود را که بعد از تکمیل فرم اینترنتی از سیستم سامانه دریافت کردند، به مامور سرشماری ارایه دهند که در این صورت نیازی به پر کردن فرم توسط مامور نخواهد بود.

طباطبائی تصریح کرد: طبق برنامه زمان بندی شده از ۳مهرماه آماده برگزاری هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی در سطح شهرستان هستیم.

فرماندار اناریادآور شد: کسانی که به صورت اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵شرکت کنند، به قید قرعه از جوایز ارزنده مرکز آمار ایران نیز بهره مند می شوند و تاکید سازمان مدیریت و مرکز آمار ایران نیز بر ثبت نام اینترنتی و دریافت کد رهگیری توسط خانواده‌هاست.

وی همچنین از ادارات خواستند تا ضمن نصب شعارها و اطلاعیه های سرشماری در ورودی اداره در مکاتبات اداری نیز از شعارهای سرشماری استفاده نمایند و همچنین کارمندان از ۳ مهرماه با ورود در این سامانه اطلاعات خود را ثبت نمایند.

در این جلسه همچنین نکاتی در خصوص سرشماری ،تبلیغات محیطی توسط شهرداران و دهیاران،تلاش برای مشارکت حداکثری در سرشماری اینترنتی و تاریخچه سرشماری توسط معاونین فنی و آموزشی و معاون اجرایی سرشماری مطرح شد.

لازم بذکر است که سرشماری عمومی نفوس و مسکن امسال قرار است بصورت کاملا الکترونیک ودر ۲مرحله انجام شود.

مرحله اول بصورت اینترنتی که از ۳ لغایت ۲۴ مهرماه انجام خواهد شد وخانوارهایی که در این سرشماری شرکت می کنند با مراجعه به آدرس www.sarshomari95.ir نسبت به تکمیل فرمهای مربوطه اقدام وضمن دریافت کد رهگیری در قرعه کشی مرکز آمار ایران شرکت نموده واز جوایز نفیس مرکز بهره مند خواهند شد.

مرحله دوم که از ۲۵ مهرتا ۲۵ آبانماه  خواهد بود در این مرحله مامورین سرشماری با مراجعه به منازل  نسبت به اخذ اطلاعات با تبلت اقدام خواهند نمود.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=2645
  • دیدگاه‌ها برای فرماندارانار: تمامی ادارات با ستاد سرشماری نفوس ومسکن همکاری کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.