تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
7

فرماندارانار: راه اندازی اداره تعزیرات حکومتی انارضروری است

  • کد خبر : 2577
  • 20 شهریور 1395 - 14:48
فرماندارانار: راه اندازی اداره تعزیرات حکومتی انارضروری است

فرماندارشهرستان انار بر لزوم راه اندازی اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان انار تاکید کرد.

به گزارش انارآنلاین ، ۲۰ شهریورماه کمیسیون نظارت بر اصناف و کمیته تنظیم بازار شهرستان انار به ریاست طباطبائی فرماندار انار و با حضور اعضای این کمیته در محل فرمانداری برگزار گردید.

فرماندارانار در این جلسه پس از استماع گزارش ادارات مرتبط ضمن تبریک مناسبتهای ماه ذیحجه با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی و ماه محرم و لزوم نظارت بیشتر بر بازار اظهار داشت جهت رفاه حال شهروندان اناری باید ارگانهای ذیربط بصورت جدی با برنامه ریزی ضمن حذف دلالان موجب ایجاد بازاری مناسبت با کیفیت بالاو قیمت پایین برای مردم شوند. وی افزود در خصوص کاهش قیمتها در شهرستان باید راه اندازی اداره تعزیرات در دستور کار قرارگیرد که انشااله طی دیداری که در روزهای آتی با مدیر کل تعزیرات خواهیم داشت راه اندازی نمایندگی تعزیرات در شهرستان را به نتیجه برسانیم و ایشان در همان جلسه با مدیر کل محترم تعزیرات تلفنی صحبت نموده و مجددا راه اندازی اداره تعزیرات انار را پیگیری کردند.

در این جلسه همچنین رئیس جهاد کشاورزی گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص نظارت هایی که بر سم فروشان و قیمت نهاده های کشاورزی و دامی در ماه گذشته با توجه به مصوبات جلسه قبل انجام داده بود بیان نمودند که مورد رضایت فرماندار محترم قرار گرفت و فرماندار از دیگر مسئولین علی الخصوص ادارات مرتبط با اصناف هم خواستند تا جهت رفاه حال مردم و رضایت آنها که در پی آن رضایت پروردگار متعال است به مسئولیت خود پیرامون بازار به خوبی عمل نموده و نظارت کامل داشته باشند.

 فرماندار انار در این جلسه از دادستان محترم نیز تشکر نموده و اظهار داشتند که حوزه قضائی شهرستان نیز جهت نظارت بر بازار و رضایت مردم آماده همکاری و تعامل با دستگاه ها هستند .

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=2577
  • دیدگاه‌ها برای فرماندارانار: راه اندازی اداره تعزیرات حکومتی انارضروری است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.