6

فرماندارانار:حاشیه نشینی به یک چالش بزرگ در شهرها تبدیل شده است

  • کد خبر : 9121
  • 08 مرداد 1396 - 15:46
فرماندارانار:حاشیه نشینی به یک چالش بزرگ در شهرها تبدیل شده است

سیدضیاء طباطبائی فرماندار انار در ستاد ساماندهی حاشیه نشینی شهرستان گفت: در راستای مبارزه با پدیده حاشیه نشینی و صیانت از اراضی ملی با تمام توان با این پدیده اجتماعی برخورد خواهیم کرد.

به گزارش انارآنلاین،۸ مرداد ماه ستاد ساماندهی حاشیه نشینی شهرستان انار به ریاست طباطبائی فرماندار انار و باحضور دادستان ،معاون برنامه ریزی ،شهرداران ،بخشدار و دیگر اعضای این ستاد برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار انار به اهمیت جلوگیری از حاشیه نشینی اشاره کرد و گفت حاشیه نشینی به یک چالش بزرگ در شهرها تبدیل شده زیرا گسترش حاشیه نشینی معضلات اجتماعی زیادی را به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد هر جا که حاشیه نشینی شکل بگیرد چهره زشتی را به آن منطقه می دهد زیرا در کنار آن سایر معضلات اجتماعی و ناامنی را هم شاهد خواهیم بود.

فرماندار انار تاکید کرد اگر نظارت ها دقیق و مستمر باشد شاهد بروز پدیده حاشیه نشینی نخواهیم بود و در راستای مبارزه با پدیده حاشیه نشینی و صیانت از اراضی ملی با تمام توان با این پدیده اجتماعی برخورد خواهیم کرد.

وی در ادامه از شهرداران و دیگر مدیران شهرستان خواستند تا با احاطه کامل به حدود قوانین و وظائف سازمان خود در این راستا با هماهنگی فرمانداری و دادستان محترم کنترل دقیق تری در مورد ساخت و سازها داشته باشند و طرح هادی و طرح جامع را مد نظر قرار دهند.

در ادامه اعضای جلسه به ارائه گزارشی از اقدامات خود در خصوص حاشیه نشینی و مناطقی که افراد سودجو در این خصوص اقدام نموده پرداختند.

photo_2017-07-30_15-38-27

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=9121
  • دیدگاه‌ها برای فرماندارانار:حاشیه نشینی به یک چالش بزرگ در شهرها تبدیل شده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.