تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
21

فراخوان عمومی جهت تبدیل اسناد مالکیت دفتر چه ای به سند کاداستری (تک برگی ) در انار

  • کد خبر : 4229
  • 10 آبان 1395 - 13:05
فراخوان عمومی جهت تبدیل اسناد مالکیت دفتر چه ای به سند کاداستری (تک برگی ) در انار

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک انار گفت:در راستای اجرای طرح جامع کاداستر (حد نگار ) و اجرای قوانین و مقررات مربوطه ،اداره ثبت اسنادواملاک شهرستان انارآمادگی دارد تا نسبت به تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای و صدور سند تک برگی برای همشهریان محترم اقدام نماید.

طالبی افزود: با عنایت به آثار و فوائد سند تک برگی و پیشگیری از پدیده های سوء اجتماعی مانند جعل ، زمین خواری و …. از مالکین محترم دارای اسناد مالکیت دفترچه ای دعوت به عمل می آید اسناد مالکیت خود را به این اداره (خیابان امام ،ساختمان سابق شهرداری)تحویل تا نسبت به تعویض آن اقدام مقتضی معمول گردد.
رئیس ثبت اسناد و املاک انار از جمله آثار و فوائد سند کاداستری را تسریع درانجام معاملات آنی املاک و امضای الکترونیکی،تحقق اجرای کاداستر شهری و غیر شهری،درج نقشه ملک ذیل سند مالکیت جهت تشخیص حدود و مشخصات کامل،تثبیت و استقرار حدود واقعی املاک اراضی و مستحدثات، شفاف سازی مالکیت و پیشگیری از اختلافات در مدیریت اسناد،کاهش پرونده های مراجع قضایی درحوزه املاک وتعارضها،ارتقاء ضریب امنیتی اسناد مالکیت و پیشگیری از وقوع جعل و تزویر با نصب هولوگرام و شماره جام بر شمردند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4229
  • دیدگاه‌ها برای فراخوان عمومی جهت تبدیل اسناد مالکیت دفتر چه ای به سند کاداستری (تک برگی ) در انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.