12

فاطمه بلوچی شاعر اناری برگزیده جشنواره ملی شعر رضوی شد

  • کد خبر : 31914
  • 04 بهمن 1400 - 15:40
فاطمه بلوچی شاعر اناری برگزیده جشنواره ملی شعر رضوی شد

مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره جشنواره ملی شعر رضوی از سری برنامه های نوزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در کرمان برگزار شد.

مراسم اختتامیه  بیست و هفتمین دوره جشنواره ملی شعر رضوی از سری برنامه های نوزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در کرمان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست گسترش فرهنگ رضوی در قالب شعر و ادب کشور و کشف و پرورش استعدادهای شعری و ادبی بویژه شعر آیینی و ولایی را از مهمترین اهداف جشنواره شعر رضوی برشمرد.

علیزاده تبیین زندگی و ابعاد شخصیت امام رضا و امام جواد علیهم السلام را مهمترین محورهای این جشنواره دانست.

وی رشد آثار دانشجویی در این دوره از جشنواره را ویژگی مهم آن دانست و اعلام کرد: در این جشنواره هزار و ۶۷۳ اثر از ۳۰ استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری آثار از ۱۲ اثر برگزیده تجلیل شد.

طبق رای هیئت داوران ، میثم داوودی و محمد زارعی از قم و دلیجان استان مرکزی رتبه های اول و دوم را در بخش شعر کلاسیک و خدابخش صفادل از نیشابور و مهرداد مهرابی از تهران به طور مشترک رتبه سوم این بخش را کسب کردند.
 در بخش شعر سپید رُزا رودینی از کرمان و فاطمه بیرانوند از تهران رتبه های اول و دوم و فاطمه بلوچی و سهیلا بیابانی به ترتیب از شهرستان انار استان کرمان و رودبار استان گیلان نفرات سوم این بخش شناخته شدند.
 علی سلیمانی از تهران در بخش ترانه رتبه اول و نوید ظریف کریمی و الهه بیات مختاری هر دو از مشهد به طور مشترک سوم شدند.
 مصطفی توفیقی از دانشگاه فردوسی مشهد و شهره انجم شعاع از  دانشگاه تهران، رتبه برگزیده دانشجویی شعر کلاسیک و فاطمه وصال فر از دانشگاه شهید باهنر کرمان رتبه برگزیده دانشجویی شعر سپید را کسب کردند

در این مراسم همچنین از کتاب شعر آثار برگزیده نیز رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=31914
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای فاطمه بلوچی شاعر اناری برگزیده جشنواره ملی شعر رضوی شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.