تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
12

طرح جامع تفضیلی شهر انار تصویب شد

  • کد خبر : 13542
  • 25 اسفند 1396 - 15:03
طرح جامع تفضیلی شهر انار تصویب شد

شهردار انار از تصویب طرح جامع تفضیلی شهر انار پس از چند بار تغییرات و پس از مدت ها خبر داد.

به گزارش صدای انار به نقل از روابط عمومی شهرداری انار ، رحیمی از تصویب طرح جامع تفضیلی شهر انار پس از چند بار تغییرات و پس از مدت ها خبر داد.
رحیمی شهردار انار گفت: طرح جامع تفضیلی شهر انار پس از بررسی چند باره و ارائه نظر کارشناسان، دوشنبه ۱۴ اسفند در صحن شورای عالی معماری و شهرسازی کشور به تصویب نهایی رسید.
علی رحیمی ضمن تشکر از مدیر محترم اداره راه و شهرسازی و اعضای دوره های چهارم و پنجم شورای اسلامی شهر انار ، فرمانداران سابق و مساعدت ارگان‌های ذیربط افزود: بر اساس این طرح ، توسعه شهری و حدود شهر انار براساس مطالعات کارشناسی و نقشه ها تعیین شده است و در طرح تفصیلی که براساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع تهیه و تصویب شد، نحوه استفاده از زمین های شهری، اولویت های مربوط به مناطق برای بهسازی، نوسازی و توسعه، حل مشکلات شهری و موقعیت تمامی عوامل مختلف شهر در این سند راهبردی تعیین شد.
وی ادامه داد: طرح تفصیلی این شهر بر اساس اهداف و برنامه های طرح جامع توسط مهندسان مشاور تهیه و با افق توسعه ۱۴۱۰ به تصویب رسید.
شهردار انار عنوان کرد: از فواید این طرح می توان به حل مشکل اسناد اراضی برخی شهروندان که به دلیل سهل انگاریهای گذشته دور شهرداری بوجود آمده ، اشاره کرد.
رحیمی در پایان افزود: امیدواریم که بتوانیم با همراهی و همکاری شهروندان عزیز و گرامی و دستگاه‌های ذیربط، شهری منضبط، قانونمند و عاری از تخلف داشته باشیم و در راستای احترام به ضوابط و مقررات شهر و حقوق شهروندی، به منافع شهر، بیاندیشیم.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=13542
  • دیدگاه‌ها برای طرح جامع تفضیلی شهر انار تصویب شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.