تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
13

شورای آموزش و پرورش شهرستان انار برگزارشد

  • کد خبر : 519
  • 02 مرداد 1395 - 18:19
شورای آموزش و پرورش شهرستان انار برگزارشد

به گزارش انارآنلاین، ۲ مرداد ماه شورای آموزش و پرورش شهرستان انار باحضور سرپرست فرمانداری انار و اعضای این کارگروه در محل مدیریت آموزش و پرورش انار برگزار گردید. آقای طباطبائی پس از استماع گزارش رئیس آموزش و پرورش از اقدامات و مصوبات جلسات قبل با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش محلی برای تجمیع […]

به گزارش انارآنلاین، ۲ مرداد ماه شورای آموزش و پرورش شهرستان انار باحضور سرپرست فرمانداری انار و اعضای این کارگروه در محل مدیریت آموزش و پرورش انار برگزار گردید.

آقای طباطبائی پس از استماع گزارش رئیس آموزش و پرورش از اقدامات و مصوبات جلسات قبل با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش محلی برای تجمیع آراء و گفتگو مباحث حوزه تعلیم و تربیت است اظهار داشت مبنای تصمیمات شورای آموزش و پرورش خردجمعی می باشد .

amozesh

 در این جلسه موضوعات مختلفی از جمله اعتبارات آموزش و پرورش ،رسیدگی به امور دانش آموزان کم بضاعت ،تعیین نرخ سرویس مدارس ،جشن پروژه مهر بازگشایی مدارس و نقل و انتقالات معلمان و استفاده از معلمان بومی شهرستان انار با اشاره نمود .

آقای طباطبائی در این جلسه ضمن تشکر از اعضای شورای آموزش و پرورش راهکارهایی جهت تعین نرخ سرویس مدارس بطوری که به خانواده ها فشار نیاید همچنین حفظ حرمت خانواده های نیازمند دارای دانش آموزان کم بضاعت و استفاده از مدارس خالی با هماهنگی فرمانداری بیان نمودند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=519
  • دیدگاه‌ها برای شورای آموزش و پرورش شهرستان انار برگزارشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.