تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
5

شهرداری و شورای شهر انار، از خبرنگاران تجلیل کردند

  • کد خبر : 1353
  • 20 مرداد 1395 - 1:37
شهرداری و شورای شهر انار، از خبرنگاران تجلیل کردند

مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان انار بمناسبت روز خبرنگار در سالن شورای شهرانار با حضورشهردار انار، اعضا شورا و اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد.

به گزارش انارآنلاین، ۱۹مردادماه  مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان انار بمناسبت روز خبرنگار در سالن شورای شهرانار با حضورشهردار انار، اعضا شورا و اصحاب رسانه   شهرستان برگزار شد.

مهندس رحیمی شهرداراناردراین مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه  و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار شجاع و متعهد اظهارداشت: روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا از تلاشها و زحمات خستگی ناپذیر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه قدردانی نماییم .

10

وی گفت: خبرنگاران نقش به سزایی درانعکاس مشکلات و عملکرد مسئولان دارند وخاصحاب رسانه باید آنچه واقعیت دارد منعکس کنند و بدانند برخی از رویدادها قابل انتشار نیستند زیرا موجب تحریک و ایجاد تنش در مردم می شوند.

رحیمی افزود: بدون حضور و فعالیت خبرنگاران بسیاری از مشکلات مردم لاینحل باقی می ماند چرا که این قشر زحمتکش چشمان تیز بین جامعه هستند.

درادامه محمدخادمی رئیس شورای شهر انار با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه  اظهارداشت: خبرنگاران باید با صداقت و دقت تمام در حرفه خود عمل کنند و صداقت ودقت را قربانی سرعت نکنند.

وی افزود:خبرنگاران چشمان بیدار جامعه در عرصه خبر و خبررسانی هستند.

خادمی گفت:شورای اسلامی شهر آمادگی دارد تا مشکلات خبرنگاران را در حد اختیارات و توانایی های شورای اسلامی شهر رفع نماید و برای این منظور کوتاهی نخواهند کرد.

9

صوراسرافیل دیگر عضو شورای شهر انار دراین مراسم گفت:رسالت شما خبرنگاران بسیار سنگین است به خصوص در جامعه های کوچک ،شما خبرنگاران باید در انعکاس اخبار صحت آن را نیز جویا باشید و وابستگی به هیچ فرد و جناحی نداشته باشید و نظرات طبقات مظلوم جامعه را در اولویت کاری خودتان قرار دهید  و اگر رسالت خود را به خوبی انجام ندهید آینده و فرهنگ شهر به شهرسوخته تبدیل می شود.

علی قدیری عضو شواری شهرانار نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم و تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه ، شغل خبرنگاری را سخت و با مسؤلیت فراوان توصیف و افزود: رسانه ها بازوان مدیران اجرایی جهت انتقال اخبار و اطلاعات هستند.

وی افزود:شما اصحاب رسانه اگر بدون دانستن درستی خبر آن را منتشر نمایید قداست کار خود را از بین خواهید برد.

8

در پایان از خبرنگاران شهرستان انار به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار تجلیل شد.

لازم به ذکر است در این مراسم از اولین خبرنگار شهرستان انار، اقای احمد میرزایی (رئیس شورای شهرستان انار ) تقدیر شد.

عکاس:محمدرضا حسینی

7

6

4

2

5

3

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=1353
  • دیدگاه‌ها برای شهرداری و شورای شهر انار، از خبرنگاران تجلیل کردند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.