9
رئیس سازمان شهرداری و دهیاری های کشور؛

شهرداران و دهیاران می‌توانند از تسهیلات کم‌بهره برای خرید ماشین‌آلات سنگین اقدام کنند

  • کد خبر : 26806
  • 03 بهمن 1398 - 23:17
شهرداران و دهیاران می‌توانند از تسهیلات کم‌بهره برای خرید ماشین‌آلات سنگین اقدام کنند

جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری و دهیاری ها اظهار داشت:شهرداران و دهیاران می‌توانند از تسهیلات کم‌بهره برای خرید ماشین‌آلات سنگین و… ضمن درخواست استفاده کنند.

به گزارش صدای انار،  مهدی جمالی‌نژاد در نشستی با شهرداران، شوراهای اسلامی و دهیاران این شهرستان اظهار داشت: مهمترین اقدامات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اخذ مصوبه لایحه ارزش افزوده برای شهرداری‌ها و دهیاری‌هاست و کلیه پیشنهادات این سازمان در بودجه ۹۸ محقق شده است.

جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری و دهیاری ها و روسای شوراهای اسلامی با حضور نماینده ی مجلس انارکی محمدی و فرماندار شهرستان، شهردار و دهیاران این شهرستان گفت: در یک سالی که مشغول به کار شده ایم با وجود شرایط خاص کشور (نوسان، تحریم، تورم های افسارگسیخته سال گذشته.. ) اتفاقات بسیار خوبی برای دهیاری ها و شهرداری ها افتاده است
اما از از سال گذشته با نام سال طلایی یاد میکنیم زیرا در این یک سال بیش از ۴۵ مورد قانون و آیین نامه و دستورالعمل ها بی نظیر در کشور مصوب شد و برای اولین بار تمامی پیشنهاد‌های ما در سال ۹۸ محقق شد.

وی افزود در بودجه ۹۸ من باب  هزینه قیر از ۱۰۰ درصد ۵۸ درصد آن مربوط به راه و شهرسازی است و ۲۸ درصد توسط بنیاد مسکن برای دهیاری‌ها و ۱۷ درصد برای شهرداری اختصاص داده شده است که خوشبختانه در مصوبه هیئت وزیران که هفته پیش گرفته شد تا پایان سال ۴۰۰ میلیارد تومان در اختیار ما قرار خواهد گرفت و تا یک یا دوهفته ی اینده به حساب شهرداری و شوراهای شهر واریز خواهد شد.

معاون وزیر کشور در انار عنوان داشت: از دیگر اقدامات این سازمان پیگیری استخدام کارکنان شهرداری‌ها است که در کشور بالغ بر ۳۷ هزار دهیاری و بیش از یک هزار و ۳۰۰ شهرداری وجود دارد و متاسفانه امکان استخدام دهیاران با توجه به تحمیل هزینه گزاف برای دولت مقدور نیست اما گام‌هایی جهت امنیت شغلی آن‌ها در دست اقدام است.

وی گفت شهرداران و دهیاران می‌توانند از تسهیلات کم‌بهره برای خرید ماشین‌آلات سنگین و… ضمن درخواست، استفاده کنند.

علی زهرودی فرماندار نیز در این جلسه با عنوان اینکه در سال ۹۸ بالغ بر ۱۵۰ هزار متر مربع در حوزه روستایی و ۵۰ هزار متر مربع در حوزه شهر آسفالت انجام شده است ، از مهمترین مسائل شهری و روستایی شهرستان را تأمین قیر رایگان ، فقدان ماشین آلات راه سازی ، آتش نشانی ، سرویس های ایاب و ذهاب روستاهای دهستان بیاض به مرکز شهرستان عنوان کرد.

احمد انارکی‌محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهرستان انار اولین شهر ورودی استان کرمان از سمت شمال است و قرارگرفتن این شهرستان در مرکز ثقل جاده ترانزیتی کشور موجب شده روزانه بیش از ۲۸هزار خودرو سبک و سنگین از این محور عبور کنند.

وی در ادامه خواستار تأمین ماشین‌آلات سنگین و  آتش‌نشانی پیشرفته شد.

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=26806
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای شهرداران و دهیاران می‌توانند از تسهیلات کم‌بهره برای خرید ماشین‌آلات سنگین اقدام کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.