25

شروع و تکمیل پروژه استخر شنای دانشگاه ازاد انار به همت خانواده مرحوم امین

  • کد خبر : 17575
  • 03 آبان 1397 - 12:53
شروع و تکمیل پروژه استخر شنای دانشگاه ازاد انار به همت خانواده مرحوم امین

دکتر رضا قدیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی انار گفت:باقیمانده عملیات اجرایی استخر دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار به همت خانواده مرحوم امین تکمیل و تجهیز می شود.

دوم آبان ماه سال ۱۳۹۷ در تقویم دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار روز به یادماندنی بود و خاطره خوبی در ذهن اساتید، کارمندان، دانشجویان و مسوولین شهرستان و مردم شریف انار نقش بست.
در این روز با حضور ریاست محترم دانشگاه آزاداسلامی استان کرمان دکتر منظری توکلی، ریاست دبیرخانه هیات امنا استان دکتر آقاجانی، امام جمعه محترم، مسوولین شهرستان و نماینده خانواده مرحوم امین. از پروژه استخر ورزشی این واحد دانشگاهی که عملیات احداث آن در زمان حیات خیر گرانقدر مرحوم علی اکبر امین آغاز گردیده بود، مورد بازدید قرار گرفت که در این بازدید آقای دکتر قدیری ریاست واحد انار خبر آغاز بکار باقیمانده عملیات اجرایی و تجهیز و تکمیل این پروژه توسط خانواده مرحوم امین با اهتمام و پشتکار نماینده ایشان آقای میثم تقی نژاد و حاج حسن گنجی را اعلام نمودند که به شدت مورد توجه حاضرین قرار گرفت. استخر ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار با زیربنای تقریبی ۳۰۰۰متر مربع دارای دو مجموعه مجزا که هر یک شامل کاسه استخر ، سونا و جکوزی و قسمت اداری می‌باشند و مجموعه سوم شامل یک سالن ایروبیک ویژه خانمها میباشد. مرحوم امین (روحش شاد و یادش گرامی) علاقه فراوانی داشت که هر چه سریعتر این مجموعه‌ها راه اندازی گردند و علاوه بر استفاده دانشجویان مردم شهرستان انار نیز از امکانات آن استفاده نمایند.

با توجه به رایزنی صورت گرفته با نماینده خانواده مرحوم امین آقای تقی نژاد بر عزم جزم ایشان مبنی بر شروع عملیات اجرایی با کیفیت و سرعت بالا خبر دادند و اظهار امیدواری کردند بزودی عملیات اجرایی آغاز گردد.
لازم به ذکر است مدعوین با اهدا شاخه گل بر مزار مرحوم امین ضمن ادای احترام به روح بلند ایشان در جریان ساخت عملیات المان مقبره ایشان قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=17575
  • دیدگاه‌ها برای شروع و تکمیل پروژه استخر شنای دانشگاه ازاد انار به همت خانواده مرحوم امین بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.