تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
9

سومین المپیاد ورزشی امدادی نونهالان هلال احمر در شهرستان انار برگزار شد‎+تصاویر

  • کد خبر : 14650
  • 01 خرداد 1397 - 10:19
سومین المپیاد ورزشی امدادی نونهالان هلال احمر در شهرستان انار برگزار شد‎+تصاویر

رئیس این جمعیت از برگزاری سومین جشنواره ورزشی امدادی نونهالان هلال احمر با عنوان المپیاد جوانه ها در این شهرستان خبر داد .

به گزارش صدای انار به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان انار ، رئیس این جمعیت از برگزاری سومین جشنواره ورزشی امدادی نونهالان هلال احمر با عنوان المپیاد جوانه ها در این شهرستان خبر داد .

محمود بهشتی نیا با عنایت به اهمیت و ضرورت آشنایی اعضاء کانون غنچه های هلال با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر گفت : آشنایی غنچه های هلال با تاریخچه و اصول هفتگانه جمعیت هلال احمر و شناخت برخی اصول و روشهای ایمنی و امدادی از جمله پناه گیری و خروج اضطراری در زمان حادثه  امر مهم برای عموم مردم بویژه اقشار آسیب پذیر در حوادث به حساب می آید

رئیس جمعیت هلال احمر انار  اظهار نمود: سومین المپیاد ورزشی امدادی نونهالان هلال احمر این شهرستان در روزهای پایانی اردیبهشت ماه در مهد کودک ستایش امین شهر این شهرستان با حضور ۶۷ نفر از اعضاء کانون غنچه های هلال برگزار شد.

بهشتی نیا افزود : در این المپیاد نونهالان بعد از فراگیری آموزش های لازم و فرهنگ ایمنی و خود امدادی ، تاریخچه و  اصول هفتگانه نهضت صلیب سرخ و هلال احمر ، اجرای مانور فرضی زلزله ، قصه گویی ، اصول و روشهای ایمنی و امدادی ،اجزای کیف کمکهای اولیه و نقش شماره اضطراری در زمان بروز حادثه را به سایر دانش اموزان و والدین توضیح دادند. و در پایان از تمامی اعضاء غنچه های هلال شرکت کننده در المپیاد با هدایایی تجلیل گردید .

dav

dav

hdr

dav

dav

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=14650
  • دیدگاه‌ها برای سومین المپیاد ورزشی امدادی نونهالان هلال احمر در شهرستان انار برگزار شد‎+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.