تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
10

مشکل صدور کارت مهارت کارگران ساختمانی شهرستان انار بزودی حل می شود

  • کد خبر : 3121
  • 06 مهر 1395 - 21:40
مشکل صدور کارت مهارت کارگران ساختمانی شهرستان انار بزودی حل می شود

علیرضا حسنی دستجردی سرپرست مرکز فنی و حرفه ای انار در مصاحبه‌ای با خبرنگارانارآنلاین گفت :مشکل صدور کارت مهارت کارگران ساختمانی شهرستان انار بزودی حل می شود.

به گزارش انارآنلاین،سرپرست مرکز فنی و حرفه ای اناراظهار داشت :مدتی است کارگران ساختمانی شهرستان انار با منقضی شدن کارت مهارتشان با مشکل قطع بیمه ازسوی سازمان تامین اجتماعی روبرو شده اند که انشاالله با برنامه ریزی دقیق و هماهنگی با  مرکز فنی حرفه ای استان کرمان و همکاری متقاضیان این مشکل بزودی رفع خواهد شد.

حسنی افزود: کلیه کسانی که کارت مهارت از این مرکز دریافت کرده اند دو ماه قبل از پایان اعتبار کارت مهارتشان به مرکز فنی و حرفه ای انارمراجعه کنند.

وی گفت: متقاضیان باید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و ثبت نام مجدد انجام دهند و در زمانی که مشخص شده است درآزمون کتبی  شرکت کنند.

ایشان افزودند:نتایج آزمون کتبی متقاضیان حداقل دو هفته زمان می برد تا از سوی مرکز فنی حرفه ای استان اعلام شود وبعد ازاعلام نتایج کتبی، آزمون عملی متقاضیان در مرکز فنی حرفه ای انار برگزار می شود و در صورت قبولی متقاضیان در دو آزمون کارت مهارتشان تمدید می گردد.

سرپرست مرکز فنی و حرفه ای انار در خصوص مراجعه، کارگران ساختمانی که بیمه انها به دلیل پایان اعتبار کارت مهارت قطع گردیده گفت: در دوره های گذشته بعد از پایان اعتبار کارت مهارت، نامه ای موقت از سوی مرکز فنی حرفه ای به اداره تامین اجتماعی ارسال میگردید تا موقتا بیمه فرد قطع نگردد ولی طبق بخشنامه های جدید این قانون برداشته شده و افراد باید دو ماه مانده به پایان اعتبار کارت مهارت خود، برای ثبت نام مجددو تمدید کارت مهارت اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=3121
  • دیدگاه‌ها برای مشکل صدور کارت مهارت کارگران ساختمانی شهرستان انار بزودی حل می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.