تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
4

ستاد مدیریت بحران شهرستان انار تشکیل جلسه داد

  • کد خبر : 7094
  • 29 بهمن 1395 - 19:42
ستاد مدیریت بحران شهرستان انار تشکیل جلسه داد

جلسه ستاد بحران شهرستان انار با حضور اعضای ستاد در راستای بارندگی اخیر در فرمانداری انار برگزارشد.

به گزارش انار آنلاین ،با توجه به جاری شدن سیل درمسیر رودخانه های منتهی به شهرستان ، ستاد بحران شهرستان انارباحضور ادارات عضو ستاد مدیریت بحران جهت آماده باش کامل برای مقابله با خطر سیل در فرمانداری انار تشکیل شد.

مهندس علیزاده در جمع اعضای ستاد بحران شهرستان ضمن ابلاغ شرح وظایف دستگاهها، از مدیران دستگاه های خدمات رسان  اعم ازفرماندهی انتظامی، شهرداران، هلال احمر، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، فوریتهای پزشکی، جهاد کشاورزی،منابع طبیعی، آب شهری و روستایی، ادارات برق، گاز، مخابرات،منابع آب و غیره خواست با این ستاد در صورت بروز هرگونه بحران ،  آمادگی لازم برای مواجهه با هر گونه تهدید احتمالی را داشته باشند.

وی با اشاره به تجربه مدیران و اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان در سال های گذشته بیان کرد: تعاونی دهیاران و شوراهای اسلامی در سطح روستاها نیز باید تمامی امکانات خود را برای خدمات رسانی به مردم استفاده نمایند.

معاونت عمرانی فرمانداری اظهار داشت: مراکز اورژانسی و بهداشتی هم با بسیج تمامی امکانات موجود و آمبولانس های خود برای پاسخگویی به نیازهای مردمی در این فصل سرما باید آماده باشند.

در ادامه جلسه اعضای ستاد در مورد آمادگی پرسنل و تجهیزات خود گزارشی ارائه دادند ودر مورد کمبودها و امکانات مورد نیاز،آموزش کارمندان ادارات و دهیاران برای مواقع بحران، استفاده از امکانات و تجهیزات بخش خصوصی برای مواقع بحران، مدیریت امکانات موجود و تقسیم کار در مواقع بحران بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

photo_2017-02-17_19-36-57 photo_2017-02-17_19-37-00

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=7094
  • دیدگاه‌ها برای ستاد مدیریت بحران شهرستان انار تشکیل جلسه داد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.