تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
7
جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار؛

سال ۱۴۰۰سال شکوفایی اقتصادی خواهد بود

  • کد خبر : 29659
  • 23 آبان 1399 - 10:31
سال ۱۴۰۰سال شکوفایی اقتصادی خواهد بود

جلالی گفت:شرایط اقتصادی کشور در حال حاضر مهم و طی پیش بینی های انجام شده تا پایان آبان ماه وضعیت اقتصادی رو به بهبود است و شیب کاهش قیمت و پایداری اقتصادی خواهیم داشت وسال ۱۴۰۰سال شکوفایی اقتصادی خواهد بود وملتی که پشتوانه اقتصادی دارد با امواج و تندبادها قطعا زمین نمیخورد.

به گزارش صدای انار، اولین نشست خبری حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه شهرستان انار برگزار شد.

جلالی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور اظهار داشت: شرایط در حال حاضر مهم و طی پیش بینی های انجام شده تا پایان آبان ماه وضعیت اقتصادی رو به بهبود است و شیب کاهش قیمت و پایداری اقتصادی خواهیم داشت وسال ۱۴۰۰سال شکوفایی اقتصادی خواهد بود وملتی که پشتوانه اقتصادی دارد باامواج وتندبادها قطعا زمین نمیخورد.

وی در خصوص ادارت شهرستان انار واداره میراث فرهنگی گفت:متاسفانه بسیاری از ادارات شهرستان انارهنوز روی ساختار تعریف شده قرار نگرفته ومخصوصا بحث میراث فرهنگی و گردشگری در شهرستان های کرمان و رفسنجان نیز از جهت محتوا خبری نیست و بودجه،نیرو وامکانات لازم را ندارد ودولت بخاطر بحران ایجاد کرده درتور بد اقتصادی قرار گرفته و در حد پرداخت حقوق کارمندان تلاش کرده است.

وی افزود: قلعه بیاض و ارگ انار با فرسایش و بی توجهی ازبین میرود ان شاالله در دولت آینده بتوانیم هویت آثار باستانی را پیدا کنیم.

حجت السلام  جلالی در پاسخ به سوال مشکل کم آبی گفت: درموضوع تامین آب در سه حوزه شرب،صنعت،کشاورزی پیگیر هستیم ودر حوزه صنعت که با انتقال آب از خلیج فارس است هزینه های زیاد دارد و هر متر مکعب ۳دلار هزینه دارد ظرفیت خوبی برای شهر است که فاز اول آن۲۲بهمن از سرچشمه افتتاح واز انار نیز رد میشود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در بحث حمل و نقل اشاره به عبور یک خط راه آهن از محدوده شهر انار کرد و اظهار داشت که این قطار، باربری ومسافربری خواهدبود و این طرح در حال آماده سازی است و درصورت اجرا با عبور از منطقه مهریز_انار مسیر کرمان- تهران را حدود ۲تا۳ساعت نزدیک تر میکند.

جلالی در ادامه از پیگیری پل  تقاطع غیر هم سطح کمربندی انار وافتتاح آن در۲۲بهمن  سالجاری خبرداد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در رابطه با قبول شده گان آزمون استخدامی افق مس گفت:متاسفانه شفاف سازی در آزمون انجام نشده وطبق گفته مسئولین آزمون از ۲۲نفر سهمیه شهرستان انار، ۱۷نفر اناری پذیرش کرده اند و مبنای تشخیص قبول شده گان مشخص نیست و ما به دنبال شفاف سازی کامل هستیم.

ایشان در خصوص منطقه ویژه اقتصادی انار اظهار داشت که  در این منطقه نیاز به سرمایه گذار هستیم تا بتواند کار انجام شود ومهم ترین مشکل منطقه ویژه آب است وباید بتوان زیر ساخت های منطقه ویژه فراهم کرد.

گزارش و عکس: نسرین عسکری

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=29659
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای سال ۱۴۰۰سال شکوفایی اقتصادی خواهد بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.