تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
5

ساختمان سینمای تالار شهرانار در ایام الله دهه فجر به بهره برداری میرسد

  • کد خبر : 6084
  • 16 دی 1395 - 12:58
ساختمان سینمای تالار شهرانار در ایام الله دهه فجر به بهره برداری میرسد

مهندس رحیمی شهردار انارگفت:به لطف الهی تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری تالار شهر به همراه سالن انتظار به عنوان نگارخانه دائمی و همچنین سالن پلاتو جنب پارک کودک جهت اجرا و برگزاری تمرین گروه های نمایشی و برگزاری کارگاه های آموزشی و نمایشگاهی آماده می شود و در اختیار هنرمندان عزیز شهرستان انار قرار می گیرد .

به گزارش انارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری انار،صبح امروز جوشایی معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد استان کرمان از روند تکمیل ساختمان سینمای تالار شهر و تجهیزات بازدید کرد.

این دیدار که با حضور جوشایی معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان ، شادروان کارشناس امور سینمایی ، رحیمی شهردار انار ، میرزایی رییس شورای اسلامی شهرستان به همراه جمعی از هنرمندان شهرستان بود از روند تکمیل ساختمان تالار شهر و  احداث سالن پلاتو، محل اجرا و برگزاری تمرین گروههای نمایشی و هنری و کارگاه های آموزشی بازدید شد .

رحیمی شهردار انار ضمن خیر مقدم ، گزارشی از روند فعالیتهای فرهنگی و هنری شهرداری انار در محل تالار شهر را ارائه نمود و افزود: به لطف الهی تا ۲۲ بهمن ماه  سال جاری تالار شهر به همراه سالن انتظار به عنوان نگارخانه دائمی و همچنین سالن پلاتو جنب پارک کودک جهت اجرا و برگزاری تمرین گروه های نمایشی و برگزاری کارگاه های آموزشی و نمایشگاهی آماده می شود و در اختیار هنرمندان عزیز شهرستان انار قرار می گیرد .

جوشایی ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته در تالار شهر عنوان کرد:تا کنون اقدامات بسیار مناسبی در خصوص تجهیز سینما صورت گرفته و قطعا راه اندازی این مجتمع فرهنگی هنری تاثیر بسزایی در پیشرفت و اعتلای فرهنگ و هنر شهرستان خواهد داشت.

ایشان همچنین در خصوص همکاری و حمایت لازم در خصوص راه اندازی سینما و تجهیز پلاتو نمایش اعلام آمادگی نمود و ابراز امیدواری کرد تا ۲۲ بهمن ماه این پروژه به بهره برداری برسد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=6084
  • دیدگاه‌ها برای ساختمان سینمای تالار شهرانار در ایام الله دهه فجر به بهره برداری میرسد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.