تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
16

ساختمان اداره ثبت و اسناد و املاک شهرستان انار کلنگ زنی شد

  • کد خبر : 21702
  • 22 فروردین 1398 - 22:54
ساختمان اداره ثبت و اسناد و املاک شهرستان انار کلنگ زنی شد

ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک انار در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع با زیربنای ۷۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.

به گزارش صدای انار،صبح امروز مراسم کلنگ زنی ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک انار با حضور مهندس انارکی محمدی،مدیرکل ثبت و اسناد و املاک استان و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

در جلسه ای که به همین منظور با حضور احمد انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و دکتر رضا طالبی زاده مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در سالن پیامبر اعظم فرمانداری برگزار گردید حجت الاسلام فلاحی و همچنین مهندس زهرودی فرماندار انار ضمن خوشامدگویی به میهمانان به طرح برخی مشکلات حوزه شهرستان از جمله مشکلات ثبتی این حوزه پرداختند.
سپس انارکی محمدی ضمن تقدیر از عوامل ستاد تسهیلات نوروزی در خصوص مشکلات، تصرفات و تداخلات ایجاد شده در مسیر رودخانه ها و مخاطرات ناشی از آن ایراد سخن نمود.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان در ادامه به ارایه دستاوردها و خدمات سازمان ثبت اسناد واملاک کشور در سالهای گذشته پرداخت و مهمترین دستاورد این سازمان را گذر از ثبت سنتی به ثبت نوین و ارایه خدمات ثبتی الکترونیک در جهت کاهش فساد و جعل برشمرد.ایشان از واحد اجرای اسناد رسمی این سازمان بعنوان یک واحد دادگستری کوچک در دل سازمان ثبت یاد کرد و عنوان نمود واحد اجرای اسناد رسمی این اداره کل در سال گذشته بیش از ۱۰۹/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان از بدهی معوق بانکها را وصول نموده است که به سهم خود مبلغ قابل توجهی محسوب میشود. ایشان همچنین به فرایند اسکن پرونده های ثبتی اشاره نموده و اعلام کردند فرایند اسکن بیش از سی میلیون برگ پرونده ی ثبتی که بعضا عمری در حدود ۸۰سال نیز دارند در سطح استان در حال انجام است که حدود ۸۰ درصد پیشرفت داشته است و در ماههای آتی فرایند اسکن پرونده های ثبتی انار نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. در پایان ایشان در خصوص کلنگ زنی ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک انار ابراز امیدواری کرد با پیگیریهای لازم در خصوص تخصیص بودجه از طریق سازمان مدیریت و نماینده محترم مردم انار در مجلس شورای اسلامی در سال جاری شاهد افتتاح و بهره برداری از ساختمان مذکور خواهیم بود.
لازم به ذکر است اداره ثبت اسناد و املاک انار از بدو تاسیس در سال ۱۳۸۳ در ساختمانهای استیجاری متعددی مستقر بوده است. ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک انار در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع با زیربنای ۷۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.

 

عکس:منصور زارع

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=21702
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای ساختمان اداره ثبت و اسناد و املاک شهرستان انار کلنگ زنی شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.