تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
9

روشن نمودن مشعل المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبستان شاهد پسرانه انار

  • کد خبر : 18298
  • 28 آبان 1397 - 8:47
روشن نمودن مشعل المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبستان شاهد پسرانه انار

مشعل المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در مدرسه پسرانه شاهد انار روشن شد.

 روز یکشنبه ۲۷ آبان،با حضور مدیر آموزش و پرورش،کارشناس تربیت بدنی،اعضاء انجمن اولیا و مربیان و آموزگاران در جمع دانش آموزان مشعل المپیاد ورزشی در مدرسه دبستان شاهد پسرانه انار روشن شد.
 خانم شاهولیان کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان در این خصوص گفت: مسابقات ورزشی درون مدرسه ای این آموزشگاه از فردا دوشنبه ۲۸ آبانماه آغاز می گردد و طی یک هفته دانش آموزان در رشته های مختلف به رقابت پرداخته و در اختتامیه این رقابتها به تیم های برتر و دانش آموزان برتر جوایزی از طرف اعضا محترم انجمن اولیا و مربیان به آنان تقدیم خواهد شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان انار در مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبستان شاهد پسرانه گفت: هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان است.

حسین ناجی با اشاره به اینکه المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای راهی برای افزایش روحیه تعامل و همکاری در بین دانش‌آموزان است، اظهارداشت: اولین هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان است.

مدیرآموزش وپرورش شهرستان انار با تاکید بر این که تمامی دانش‌آموزان علاقه‌مند به ورزش در مسابقات درون کلاسی و درون مدرسه‌ای شرکت کنند تصریح کرد: این طرح به‌عنوان یک برنامه مکمل ورزشی با هدف افزایش میزان فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان و برای ایجاد فرصتی برای مشارکت گروهی و یادگیری مهارت‌های اجتماعی وزندگی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه المپیادهای ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و جسمی دانش‌آموزان موثر است خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید در کنار تحصیل علم و دانش به سلامت جسم و روح خود اهمیت دهند و برگزاری المپیادهای ورزشی این بستر را فراهم می‌کند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=18298
  • دیدگاه‌ها برای روشن نمودن مشعل المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبستان شاهد پسرانه انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.