7

روز خواجوی‌کرمانی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد

  • کد خبر : 2291
  • 11 شهریور 1395 - 10:05
روز خواجوی‌کرمانی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به ارائه پیشنهاد نامگذاری ۱۷ مرداد به عنوان روز خواجوی‌کرمانی گفت: روز خواجوی‌کرمانی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد.

 محمدرضا علیزاده چهارشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ‌عمومی استان کرمان که با حضور صالحی‌امیری عضو شورای فرهنگ‌عمومی کشور برگزار‌شد اظهار‌داشت: از سال ۹۱ تا‌کنون شورای فرهنگ عمومی استان ۳۱ جلسه با ۷۱ موضوع داشته که ۸۲‌مصوبه گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان‌ها و بخش‌های استان نیز جلسات شورای فرهنگ عمومی برگزار می‌شود افزود: ۵۳۹ جلسه شورای فرهنگ عمومی با ۸۱۸ موضوع و هزار و ۴۵۰‌مصوبه در سطح شهرستان‌ها و بخش‌ها برگزار شده‌است.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه پیشنهاد نامگذاری ۱۷ مرداد به عنوان روز خواجوی ‌کرمانی مهمترین مصوبه شورای فرهنگ‌عمومی استان بوده‌است خاطر‌نشان کرد: این پیشنهاد مورد موافقت شورای فرهنگ‌عمومی کشور قرار گرفت و در حال حاضر در شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز تصویب شد.

وی با اشاره به اینکه طرح نشاط اجتماعی نیز در جلسات شورای فرهنگ‌عمومی پی‌گیری شد گفت: این طرح موفق بوده و با تصویب در شورای فرهنگ‌عمومی همکاری ادارات را به دنبال داشت.

علیزاده با بیان اینکه طرح‌های تولید محتوای کاربردی در فضای مجازی و همچنین طرح جامع فرهنگ ترافیک مصوبه شورای فرهنگ‌عمومی در حال اجراست، افزود: طرح نجات یک نیز که با مصوبه شورا و مسئولیت اداره‌کل امور‌اجتماعی استانداری در حال برگزاری است در سطح کشور رتبه برتر را کسب کرد.

وی تصریح کرد: تحکیم بنیان خانواده در دستور کار شورای فرهنگ‌عمومی استان است و این طرح از اولویت‌های امسال شورا پی‌گیری می‌شود.

در این جلسه رزم‌حسینی استاندار کرمان نیز با بیان اینکه مصوبات شورای فرهنگ‌عمومی استان جنبه کاربردی پیدا کرده است گفت: یکی از کارهایی که در این شورا پی ‌گیری می شود بحث ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی در استان است.

وی با اشاره به اینکه ۵۶ نقطه از استان کرمان نماز جمعه برگزار می شود اظهار‌داشت: همه ائمه جمعه با همدلی و حرکت در خط اعتدال در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان همکاری ویژه دارند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=2291
  • دیدگاه‌ها برای روز خواجوی‌کرمانی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.