تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
12

رئیس بیمارستان ولیعصر انار سخنان اعضای شورای شهر را رد کرد

  • کد خبر : 17288
  • 22 مهر 1397 - 12:05
رئیس بیمارستان ولیعصر انار سخنان اعضای شورای شهر را رد کرد

دکتر فاطمه اناریدخت رئیس بیمارستان انار به سخنان اعضای شورای شهر انار که روز شنبه ۲۱ مهر در نشستی با مهندس انارکی محمدی، نماینده شهرستان‌های انار و رفسنجان گفته بودند بیمارستان رو به تعطیلی است، در جوابیه‌ای این ادعا را رد کرد.

دکتر فاطمه اناریدخت رئیس بیمارستان انار به سخنان اعضای شورای شهر انار که روز شنبه ۲۱ مهر در نشستی با مهندس انارکی محمدی، نماینده شهرستان‌های انار و رفسنجان گفته بودند بیمارستان رو به تعطیلی است، در جوابیه‌ای این ادعا را رد کرد.

متن جوابیه رئیس بیمارستان انار به شرح زیر است:

باسلام

در مورد خبری که بیان شده بیمارستان انار در حال تعطیل شدن می‌باشد جهت تنویر افکار عمومی لازم است ذکر شود تمام خدمات درمانی بیمارستان در سال ٩٧ افزایش یافته. ویزیت سرپایی و نیز ویزیت متخصص‌های داخلی، جراحی و زنان بیشتر از سال گذشته بوده. بخش دیالیز توسعه پیدا کرده و تعداد بیمارانش دو برابر شده. آزمایشگاه بیمارستان توسعه یافته و آزمایشات بیشتری در بیمارستان انجام می‌شود از جمله آزمایش تیرویید که در سال گذشته انجام نمی‌شد و از خرداد ماه انجام می‌شود. حضور متخصصان در کلینیک تخصصی افزایش داشته و بیماران بیشتری ویزیت شده‌اند. همچنین کلینیک دیابت نیز ایجاد شده. تنها تعداد بیماران اطفال کمتر بوده که با توجه به افزایش مدت تحصیل دستیاران اطفال در سال ۹۶ رشته اطفال فارغ التحصیل نداشته و به دنبال آن کمبود متخصص اطفال ایجاد شده که برای حضور متخصص اطفال پیگیری مکرر شده و انشالله به زودی حضور متخصص اطفال را نیز داریم.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=17288
  • دیدگاه‌ها برای رئیس بیمارستان ولیعصر انار سخنان اعضای شورای شهر را رد کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.