تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
12

دیدار مدیر آموزش و پرورش انار با فرمانده انتظامی شهرستان

  • کد خبر : 9990
  • 20 مهر 1396 - 15:05
دیدار مدیر آموزش و پرورش انار با فرمانده انتظامی شهرستان

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، ناجی، مدیر آموزش و پرورش انار با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش انارآنلاین؛به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبح روز پنج شنبه مدیر آموزش و پرورش به همراه تعدادی از مدیران مدارس سطح شهراز فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان دیدار و ایجاد امنیت در جامعه را رسالت بزرگ نیروی انتظامی دانست و اظهار کرد: تحقق این مهم در گرو مشارکت همگانی در جامعه و همکاری با عوامل نیروی انتظامی است .

حسین ناجی با بیان این که اولویت آموزش و پرورش در این زمینه بسترسازی برای آموزش شهروندان است، افزود: همکاری میان دستگاه تعلیم و تربیت و نیروی انتظامی می تواند به این روند سرعت بخشد.
وی گفت: ارتقای امنیت عمومی و احساس امنیت نزد مردم حاصل تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی است.

حسین ناجی گفت: اقدامات نیروهای نظامی و انتظامی در مقابله با پدیده شوم اعتیاد، تلاش در راستای کاهش آسیب و ناهنجاری های اجتماعی را از دیگر مصادیق برقراری امنیت در شهرستان عنوان کرد.
وی افزود: آموزش و پرورش همراهی در فرهنگ سازی و انتقال مفاهیم پایه را در حوزه امنیت و آسیب های اجتماعی رسالت خود می داند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ ندارد.
مدیرآموزش و پرورش انارگفت: هنجار شکنی و رفتارهای مغایر با قوانین جامعه محرک اصلی برای تعدی به حقوق دیگران است که باید با آموزش فرهنگ مناسب و صحیح در این حوزه شاهد جامعه ای سرشار از امنیت و آرامش بود.

در ادامه سرهنگ غضنفری، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیز با قدردانی از همکاری آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش نقش مهمی در آگاهی بخشی به جامعه در زمینه قوانین و حقوق شهروندی دارد.
وی با اشاره به طرح همیارپلیس در مدارس، خاطرنشان کرد: این طرح از جمله طرح هایی است که باعث آشنایی افراد با قوانین و پیشگیری از تخلفات رانندگی می شود.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تعامل میان آموزش و پرورش و نیروی انتظامی را مهم و ضروری خواند و تصریح کرد: ناجا آمادگی هرگونه همکاری با آموزش و پرورش شهرستان را دارد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=9990
  • دیدگاه‌ها برای دیدار مدیر آموزش و پرورش انار با فرمانده انتظامی شهرستان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.