تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
8

دیدار فرمانده سپاه انار با فرمانده انتظامی شهرستان

  • کد خبر : 9972
  • 20 مهر 1396 - 14:41
دیدار فرمانده سپاه انار با فرمانده انتظامی شهرستان

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ، فرماندهی و جمعی از پرسنل سپاه ناحیه اناربا فرماندهی انتظامی انار دیدار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار در دیدار فرمانده بسیج شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیان داشت :عرصه تامین نظم و امنیت با تلفیق اقدامات اجتماعی بسیج و ناجا می تواند تحول اساسی در تحکیم وحدت اجتماعی و تقویت مشارکت عمومی در نظم و امنیت جامعه گردد.

سرهنگ غضنفری ضمن تبریک هفته ناجا و تقدیر از تعامل مجمعه بسیج شهرستان افزود : ماموریت امروز نیروهای مخلص نظام مراقبت و تلاش جهادی در عرصه فرهنگ و دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی در کنار سازندگی ایران است که هر فرد از این مجموعه های انقلابی با سلاح ایمان و انگیزه در این میدان وسیع دین خود را باید به نظام و خون شهدا ادا نماید.
وی یاد آور شد: با طرحهای ابلاغی جدید بسیج که با هدف خدمات رسانی اجتماعی تدویین گردیده می توان با مشارکت فعال همه نهادها از جمله نیروی انتظامی در جهت تحقق عدالت اجتماعی و رسیدگی به محرومان و خانواده های در معرض اسیب به شرایط مطلوب اجتماعی رسید.
در این دیدار سرهنگ مرادی زاده با تبریک هفته ناجا و تحسین اقدامات اجتماعی محور مجموعه انتظامی شهرستان آن را عامل محبوبیت موجود مردم و رضایت عمومی آنها عنوان کرد و خاطر نشان یاخت تمام دستگاه ها بایستی از این نوع رفتارها و دیدگاه ها الگو برداری کرده و افتخار نظام اسلامی را به مردم هدیه دهند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=9972
  • دیدگاه‌ها برای دیدار فرمانده سپاه انار با فرمانده انتظامی شهرستان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.