تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
11

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با امام جمعه شهرستان انار

  • کد خبر : 4041
  • 05 آبان 1395 - 14:37
دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با امام جمعه شهرستان انار

اعضای شورای اسلامی شهرو شهردار انار به منظور تبریک با حجت الاسلام والمسلمین منتظری امام جمعه جدید شهرستان انار دیدار و گفت وگو کردند .

اعضای شورای اسلامی شهرانار در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه سابق شهرستان انار و عرض تبریک به واسطه انتصاب شایسته حجت الاسلام منتظری به عنوان امام جمعه جدید شهرستان ، برای ایشان آرزوی موفقیت و بهروزی کردند و ابراز امیدواری نمودند شاهد توسعه و پیشرفت بیشتر شهر باشیم.

مهندس رحیمی در این دیدار اظهار داشت: امام جمعه پدر معنوی در هر شهرستان است که خیلی از معضلات و چالش های موجود در شهرستان را می تواند با استفاده از نصایح پدرانه خویش مرتفع سازد.

وی افزود : تلاش شهردار و اعضای شورای شهر این است که خلا ها و دغدغه های مردم شهر را مرتفع کنند .

رحیمی  ضمن تاکید بر عزم جدی خود و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی در خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی به شهروندان ، تلاش برای تحقق اهداف توسعه شهر و نیز جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان را منشور خدمتی شهرداری بیان داشت.

منتظری امام جمعه شهرستان از زحمات شهردار ، شورای شهر و همکاران در شهرداری تشکر کردند و در ادامه از شهرداری به عنوان خدماتی ترین سازمان در بین سازمان ها و ادارات یاد کردند.

 ایشان خدمت به مردم را بالاترین و والاترین عبادت ها دانست و با آرزوی توفیق برای شهردار و همکاران در شهرداری افزودند به امید و فضل خداوند فعالیت شما در شهرداری مایه خیر و ابادانی هر چه بیشتر شهر باشد .

d917accb-a951-431a-99e9-605e42a08fd2_20161026_130214

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4041
  • دیدگاه‌ها برای دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با امام جمعه شهرستان انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.