تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
20

دیدار با خانواده شهیدان قدیری بمناسبت هفته  هلال احمر

  • کد خبر : 14472
  • 25 اردیبهشت 1397 - 23:56
دیدار با خانواده شهیدان قدیری بمناسبت هفته  هلال احمر

بمناسبت هفته هلال احمر رئیس جمعیت هلال‌احمر انار به همراه پرسنل و اعضاء شورای اجرایی این شهرستان با خانواده شهیدان محمد ، حسین و مهدی قدیری دیدار نمودند.

بمناسبت هفته  هلال احمر رئیس جمعیت هلال‌احمر انار به همراه پرسنل و اعضاء شورای اجرایی این شهرستان با خانواده شهیدان محمد ، حسین و مهدی قدیری دیدار نمودند .
در این دیدار، رئیس جمعیت هلال احمر و اعضاء ضمن آرزوی توفیق برای ادامه راه شهیدان از خانواده شهیدان قدیری دلجویی کردند. , هدف از دیدار با خانواده شهدا را گرفتن درس از والدین شهدا به ویژه مادران شهدا دانست.

بهشتی نیا با تاکید بر این مطلب که دیدار با خانواده معظم شهدا و حضور در کنار خانواده معظم شهدا توفیق الهی برای مسئولان نظام اسلامی است ، خاطرنشان کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.

لازم به یادآوری می باشد شهید محمد قدیری در سال ۵۴ توسط دژخیمان ساواک ،  شهید حسین قدیری متولد ۱۳۳۸ در سال ۶۰ در عملیات جزیره مجنون و شهید مهدی قدیری متولد ۱۳۴۳ در سال۶۱ در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

dav

hdr

hdr

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=14472
  • دیدگاه‌ها برای دیدار با خانواده شهیدان قدیری بمناسبت هفته  هلال احمر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.