تاریخ : جمعه, ۲۳ شهریور , ۱۴۰۳ 10 ربيع أول 1446 Friday, 13 September , 2024
3
برهانی بخشدار انار؛

دهیاری ها و شوراها موظف به شفاف سازی عملکرد خود هستند

  • کد خبر : 34684
  • 31 مرداد 1403 - 19:40
دهیاری ها و شوراها موظف به شفاف سازی عملکرد خود هستند

حسین برهانی بخشدار انار در خصوص عملکرد شورا و دهیاری های بیاض و گلشن توضیحاتی را بیان کردند.

به گزارش صدای انار، جلسه ای با حضور حسین برهانی بخشدار انار و خبرنگار صدای انار در خصوص عملکرد شورا و دهیاری های بیاض و گلشن  برگزار شد.

حسین برهانی بخشدار انار در خصوص عملکرد شورا و دهیاری گلشن اظهار داشت :شورا و دهیار گلشن فعال هستند ومطالبات مردمی را پیگیری می‌کنند.

وی گفت:در شهرک گلشن اقدامی خوبی از جمله آسفالت،جدول گذاری،ایجاد پارک و چمن ،روشنایی معابر صورت گرفته است.

برهانی گفت:۴۰هزار متر مربع زیرسازی در گلشن در حال انجام می باشد، تا در هنگام بارندگی مردم دچار مشکل نشوند.

بخشدار انار گفت:در گلشن خیرین بسیاری هستند که باید از این ظرفیت ارزشمند این عزیزان استفاده کرد و این مهم نیازمند پیگیری هرچه بیشتر شورا و دهیار محترم گلشن می باشد.

وی افزود:دهیاری ها و شوراها موظف به شفاف سازی عملکرد خود هستند.

با توجه به اینکه انتقادات زیادی از عملکرد شورا و دهیاری بیاض به پایگاه خبری صدای انار ارسال شده است ،عملکرد شورا و دهیاری بیاض بیان شود.

حسین برهانی در خصوص عملکرد شورا و دهیاری بیاض گفت:دهیار هرسال بودجه سالانه پیشنهادی را به شورای بیاض ارائه و شورا با سیاست گذاری و نظارت بر عملکرد بودجه را بررسی و به بخشداری ارائه می‌دهد و بخشداری پس از بررسی تایید مینمایید.

وی گفت:سالانه با توجه به جمعیت بودجه قابل قبولی شامل بیاض میشود که باید این بودجه را به بهترین نحو و در راستای بهبود زیر ساخت های روستا و ترمیم بافت قدیمی استفاده شود .

برهانی افزود:دهیار و شوراها موظف هستند هر ۶ماه گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه بدهند و مردم را در جریان کار روستا قرار داده و نظرات و پیشنهادات مردم را در خصوص بهبود اوضاع بشنوند و استفاده کنند.

وی افزود:با توجه به موقعیت استراژیک بیاض و قرار گرفتن در حاشیه جاده ترانزیتی این روستا بهترین موقعیت را دارد و در بیاض یک نفر نباید بیکار باشد.

برهانی گفت:با راه اندازی یک بازارچه تجاری در حاشیه روستا تمامی افراد روستا می‌توانند مشغول به کار شود و حتی نیاز به جذب نیرو از اطراف نیز هست که این موضوع همت شورای محترم را میطلبد۔

بخشدار انار گفت:همکاری بیشتر شورا و دهیار و پیگیری این مسئله میتواند اتفاق مهمی را در بیاض رقم بزند.

برهانی بخشدار گفت:در بیاض بافت های قدیمی متعددی وجود دارد که میتوان با ترمیم این بافت ها از ظرفیت بی نظیر توریست پذیری بهره برد و چندین کسب و کار راه اندازی و نیز روستای بیاض بیشتر دیده شود.

وی گفت:شورا و دهیار بیاض باید علاوه بر مسائل آسفالت و سنگ فرش معابر موضوعات مهم تری نیز از جمله ترمیم بافت تاریخی را مد نظر قرار دهند تا از این بافت تاریخی رها شده استفاده مطلوب شود.

گزارش:فاطمه رجبی زاده

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=34684
  • دیدگاه‌ها برای دهیاری ها و شوراها موظف به شفاف سازی عملکرد خود هستند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.